Zvijezda proslavila sto godina tradicije

Domaća proizvodna kompanija čiji su ulje, margarin i majoneza prvi izbor potrošača proslavila je svojih prvih sto godina izložbom „100 godina okusa“ koja je otvorena u Muzeju suvremene umjetnosti do kraja rujna

Otvorenjem izložbe „100 godina okusa“ u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti i druženjem s poslovnim partnerima, Zvijezda je u utorak proslavila svojih prvih sto godina u vrhu hrvatskog prehrambenog tržišta.

Stoljeće u kojem su Zvijezdini proizvodi okusom i kvalitetom doprli do domova gotovo svakog kućanstva diljem Lijepe naše, Zvijezda je proslavila vremeplovom kroz ključne godine koje su je dovele do priznanja kojim se danas ponosno može pohvaliti.

zvijezda-100-godina-okusa-2

Zvijezda je, naime, danas, kao i prije 100 godina, sinonim kvalitete s potpisom tradicije, a njezini brendovi, ulje, margarin i majoneza, izrasli iz srca suncokreta, prvi su izbor domaćih potrošača, što godinama potvrđuju i rezultati nezavisnih istraživanja stručnih agencija.

Uz domaćine, predsjednika uprave Zvijezde Gorana Pajnića i Antu Todorića, dopredsjednika koncerna Agrokor, prvih 100 godina uspješne poslovne priče sa Zvijezdom su proslavili sadašnji i bivši zaposlenici kompanije, poslovni partneri, prijatelji i mediji.

zvijezda-100-godina-okusa-1

Nositelj trendova i tržišni lider
Domaća proizvodna kompanija, čije su vrijednosti utemeljene na tradiciji, izvrsnosti i inovativnosti, osnovana je u Zagrebu 15. rujna 1916. godine kao Prva tvornica ulja. Od samih je početaka postavljala standarde u svom proizvodnom segmentu te pomicala granice, predstavljajući najprije domaćem tržištu margarin 1956. godine, a zatim već 1959. i prvu majonezu.

I danas je Zvijezda jedini proizvođač majoneze i margarina u Hrvatskoj, te je nositelj trendova i tržišni lider, dodatno kad su u pitanju razvoj novih okusa kojima uspješno prate svjetske trendove, te inovacije u pakiranju i ambalaži.

2016. godinu, u kojoj se slavi 100 godina uspješnog poslovanja, Zvijezda je obilježila i novim proizvodima – Zvijezda majonezom s okusom slanine, gotovim umacima na bazi rajčice te novom ambalažom Margo namaza, a njezini brendovi – margarin, majoneza i ketchup, ove su godine nagrađeni Best Buy medaljom i prvi su izbor domaćih potrošača zbog čega opravdano koristi slogan „Ili Zvijezda, ili ništa“.

zvijezda-100-godina-okusa

Veliki jubilej Zvijezda je dočekala i s odličnim poslovnim rezultatima.
- U prvih šest mjeseci ove godine Zvijezda nastavlja kontinuirano rasti. U istom razdoblju rastao je i izvoz, pri čemu su otvorena i nova tržišta u EU – Rumunjska i Grčka, te Švicarska i Izrael, izjavio je Goran Pajnić, predsjednik uprave Zvijezde, te najavio kako su poslovni planovi Zvijezde, kao i do sada, usmjereni su na jačanje konkurentnosti na domaćem te širenju poslovnih aktivnosti na izvoznim tržištima.
Na svečanosti proslave G. Pajnić posebno je zahvalio svim bivšim i sadašnjim zaposlenicima Zvijezde, kazavši kako su oni svojim radom, znanjem i zalaganjem doprinose kvaliteti Zvijezdinih proizvoda koji već sto godina pronalaze put do gotovo svakog kućanstva u Hrvatskoj.

- Iznimno smo ponosni što je Zvijezda od 1993. godine dio koncerna Agrokor. Riječ je o domaćoj proizvodnoj kompaniji koja je se može pohvaliti bogatom tradicijom poslovanja dugom punih 100 godina, a takvih u Hrvatskoj nema mnogo.

U Zvijezdu je do danas uloženo više od 500 milijuna kuna, a investiralo se u tehnologiju, znanje i u ljude, te u zaštitu okoliša, energetsku učinkovitosti i logistički centar.

Zvijezda je pravi primjer kako uz snažne investicije te objedinjavanje tržišnog, poljoprivrednog i industrijskog znanja nastaje tržišni lider, izjavio je Ante Todorić, dopredsjednik koncerna Agrokor.
Izložba „Sto godina okusa“ za građane je otvorena do kraja rujna, a u dodatnom dokumentu navedene su ključne godine u povijesti Zvijezde.

Uz dopuštenje. Komunikacijski labaratorij (sve fotografije)

Facebook Like Button