Evgen Gec neočekivana karijera u svijetu ljepote

Evgen Gec svoju je neočekivanu karijeru u svijetu ljepote započeo još osamdesetih godina prošlog stoljeća. Obrazovanje u području kozmetike, odnosno tehnika šminkanja, započeo je u inozemstvu nakon što se upustio u terensku prodaju kozmetičkih proizvoda.

Da je to bila dobra odluka, potvrđuje njegovih čak šest knjiga i popularnost u čitavoj regiji kod stručnjaka za njegu i uljepšavanje. Povodom prvog hrvatskog seminara o dobrom poslovanju u salonima, na kojem je gospodin Gec predavač, upitali smo ga nekoliko pitanja o tome što ga još uvijek pokreće u njegovoj karijeri i što možemo očekivati u sljedećoj godini u ovom području.

evgen-gec

W: Kako ste odlučili ostaviti kistove po strani, a usredotočiti se na više financijski aspekt salona?

I kistovi i palete su još uvijek tu, samo sada želim da se vlasnice i djelatnice salona posluže provjerenim izazovima koji donose veću zaradu i bolju organizaciju poslovanja. 2006. sam počeo svoje formalno obrazovanje u području odnosa s kupcima, marketinga i sličnih aktivnosti poduzeća i to u Austriji, uvijek sam rado prihvaćao prilike za inozemnim usavršavanjima.

Tada sam zaključio da je u svakom poslu važno naučiti osnove poslovanja, bez obzira čim se bavili, pa tako i kod salona, jer je to uz vještinu kojom se bavimo temelj uspjeha.

To je bio početak moje misije da pomažem kozmetičkim salonima s konkretnim znanjima iz područja prodaje, kadroviranja, vođenja zaposlenika, oglašavanja… 10. i 11. studenog 2018. u Dubrovniku, u organizaciji s tvrtkom Salonize Natalije Crnički, predajem na prvom i jedinom hrvatskom seminaru za dobro poslovanje „Vaš salon – vaše poslovno carstvo“. Dovođenje novih sadržaja na nova tržišta uvijek je odličan motivator za trud i rad, vodi me takav izazov.

evgen-gec-1W: Što su glavne poruke seminara?
Pričat ćemo o tome kako se diferencirati od konkurencije, kako pružiti idealan omjer cijene i kvalitete, kako vratiti stare klijente… Znate li da je važno pohvaliti neki komad odjeće ili svjež izgled vaših klijenata kad uđu u salon?

Seminar će biti skup takvih malih tajni i novih saznanja kojima sam pomogao već cijelom nizu salona. Recimo, svima je poznato da neki frizeri kritiziraju kako je drugi frizer ošišao ili obojao kosu osobe koja im je došla. To je vrlo kontraproduktivno, traženje negativnosti odbija klijente.

W: Jeste li znali da pravilnim rasporedom cijena na samom cjeniku salon može izdašno povećati prihode?

Tehnike kojima saloni mogu povisiti cijene i izbjeći potrebu davanja popusta bit će zasigurno hit seminara! A naša domaćica Natalija Crnički, koja razvija platformu Salonize za online organizaciju u uslužnim djelatnostima, dat će nam novi uvid u promociju i objasniti kako targetirati ciljanu skupinu potencijalnih klijenata.

W: Kakvi nas trendovi očekuju u salonima iduće godine?

Držim da nas očekuje smanjenje broja salona, jer mnogi ne znaju kako pružiti uslugu na razini iznosa kojeg za nju traže, kako odrediti koliko će naplatiti s obzirom na potrošnju materijala, a ne na konkurenciju, ne znaju u što uložiti… Što se tiče same kozmetike i tretmana, uvijek će klijenti tražiti one proizvode i usluge čiji proizvođači ulažu u promociju.

I sami ste sigurno čuli kako najveći dio budžeta proizvođača parfema, odnosno proizvoda za njegu lica i tijela, a da ne govorimo o šminki, odlazi na marketing. Ono što je sigurno je da su saloni čiji djelatnici pohađaju edukacije o novitetima najčešće u prednosti. Ukoliko su s tim prednostima primjerno upoznati, dobri su rezultati neizbježni.

Naslovna fotografija:Marjan Laznik