Izuzetno uspješna osnivačica kozmetičke linije Nikel® magistra farmacije Mirjana Brlečić putovala je preko dva kontinenta i upoznala nas kroz ovaj intervju s novim nadahnućima kroz slike i opise predivnih mjesta koje je posjetila u Japanu. Otkrila nam je da je u ovoj predivnoj dalekoj nam zemlji pronašla i inspiracija za svoju vrhunsku kozmetičku liniju Collection Privé, za koju kaže da je točka na i njenog rada!
Japanska riječ za Japan je Nippon ili Nihon – “Zemlja gdje izlazi sunce”., a Mirjana Brlečić doživjela ga je na nekoliko načina. Ova, nama egzotična zemlja po mnogočemu, jedna od najuređenijih zemalja svijeta, a ljubaznost koju Japanci iskazuju je nestvarna.
Vrlo su ljubopitljivi, često pitanje koje će vam postaviti: koje ste krvne grupe! 99% stanovnika Japana smatra se Japancima. Kvadratni metar građevinskog zemljišta košta 350.000 dolara, do nedavno je bio pola milijuna!
Uspješnu magistru Brlečić posebno se dojmio Tokyo, grad s 34 milijuna stanovnika, a jedna od najfascinantnijih zgrada bila joj je Asahi Beer Hall (Flamme d’Or). Ova impresivna građevina sjedište je japanske pivarske kompanije Asahi koju je dizajnirao slavni arhitekt Philippe Starck. Na vrhu građevina, zapravo staklene pivske čaše, prekrasan je restoran i još ljepši pogled na Tokyo.
W: Koje je ideje u vama pobudio daleki Japan?
Prvi dojam – nevjerojatno čist! Nevjerojatno uređen! Prava inspiracija!
W: Što Vam se najviše sviđalo kada je u pitanju priroda egzotičnog Japana, prema kojoj i inače iskazujete najveće poštovanje u vašim kozmetičkim proizvodima?
U Japanu u gradovima dominiraju parkovi i to prekrasno uređeni do svakog pojedinog detalja.
Posebno me se dojmila i 100 km udaljena od Tokya planina Fuji, vulkan i sveti simbol Japana čije ime znači „vječni život”. Božanstveno izgleda ta sveta planina izvorne japanske religije šintuizma čija su božanstva dusi prirodnih sila.
Japanci se identificiraju s ovom planinom, svakog se proljeća na tisuće njih penje do hrama na njenom vrhu kako bi gledali izlazak sunca.
Nevjerojatno je inspirativna i ljepota tradicionalnih sela i jezera iznad kojih se uzdiže Fuji. Nadahnuće je pjesnicima i slikarima, a Fuji je upisan na UNESCO-v popis mjesta svjetske baštine u Aziji kao Fujisan, sveto mjesto i izvor umjetničkog nadahnuća. Potpuno me obuzela me i nadahnula snaga te prirode, tako “teške” i tako čiste!
W: Posebnu pozornost u svom životu pridajete prehrani. Što ste zaključili kako se hrane Japanci? Što ste isprobali od njihovih specijaliteta?
Hrana je vrlo bitna, prosječni životni vijek Japanaca je 86 godina! Sve što unesemo u organizam, očitovat će se na našoj koži, ali i na našem raspoloženju! zato je i moja Nikel® filozofija je “izvana” i “iznutra”. Japanci primjerice uopće ne jedu kruh! Jedu i pripremaju ribu na 100 načina, jedu je pečenu ili sirovu, ali ono što mi je bilo najfinije od njihovih specijaliteta što sam kušala u Japanu je Kobe beef steak.
W: Na svom proputovanju posjetili ste i romantični Pariz, što tako jako volite u tom gradu da mu se vrlo često vraćate
Pariško proljeće, nezaobilazni tenisiki turnir Roland Garros, a Pariz znamo nudi i brojne kulturne avanture.
Ipak je najzanimljiviji kulturni ushit u 16. arondissementu, na rubu Bulonjske šume, zgrada Zaklade Louisa Vuittona. Ovu inovativnu zgradu, dragulj kultne arhitekture, dizajnirao je osamdesetsedmogodišnji Frank Gehry.
OVDJE saznajte sve što ste željeli znati o ovom sjajnom arhitektu!
Neobične građevine arhitekta Frank Owen Gehrya
Sagrađena je za potporu umjetnosti i kulturnoj baštini. I kako kaže Bernard Arnault, pokretač projekta: Željeli smo dati Parizu izuzetno mjesto za umjetnost i kulturu. Ovaj prostor otvara dijalog s publikom, nudi umjetnika i intelektualaca kao platformu za raspravu i razmišljanje.