Dječje sjedalice oduvijek su bile nezgrapne i zahtjevne za ugradnju.
Volvo je u suradnji sa švedskim tvrtkama A-hus i Vatenfall pokrenuo projekt „Život od jedne tone“ kako bi nadahnuo brojne švedske obitelji da odaberu klimatski optimiziran način života.
Nakon uspješne suradnje sa švedskom nogometnom zvijezdom Zlatanom Ibrahimovićem, Volvu se pridružila i švedska superzvijezda Robyn u drugom dijelu „Made by Sweden“ kampanje.
Volvo Sensus Connect sustav povezivosti koristi sve prednosti novih „cloud“ tehnologija.
Volvo sustavi sigurnosti ne paze samo na vozače i njihove suputnike u prometu, nego i na one sudionike koji su izvan vozila – tj. pješake i bicikliste.
Slavni nogometaš snimio je za Volvo kampanju nadahnutu švedskim duhom.
Treći i finalni model nove serije konceptnih Volvo automobila predstavljen je u Ženevi. Njegov revolucionarni interijer vrhunac je skandinavske jednostavnosti i dizajna.
Nova Volvo lifestyle kolekcija besprijekoran je izbor za vozače koji cijene eleganciju, individualnost i švedsku jednostavnost
Ovaj praznik Šveđani slave uz lussekatter kolačiće i glogg, družeći se s najdražima uz pjesmu i veselje
Ekološki osvješteniji automobili, prenosive postaje za punjenje električnih modela, učinkoviti Driv-E motori s niskom potrošnjom i nižim emisijama CO2. Sve su to inovativna Volvo rješenja koja nam donose ekološki prihvatljiviju vožnju.