8 savjeta za bolju hidrataciju kože

Vrući ljetni dani i izlaganja suncu u punom je jeku, pa je pravo vrijeme za posebnu pažnju koju trebamo posvetiti i zdravlju kože.

Svako godišnje doba zahtjeva i donosi promjene načina života, pa tako i ljeto koje zahtjeva da koži pružimo dodatnu njegu kako bi postigla balans zdravlja i ljepote.

Po jutru se dan poznaje

Duga tuširanja s vrućom vodom zadovoljstvo je kojeg biste se trebali odreći i zamijeniti ga umjereno toplim i kraćim tuširanjem. Dugo tuširanje, kao i ono s vrućom vodom ispire površinski, zaštitni sloj kože pa je preporuka tuširati se do 10 minuta.

Hidratacija je ključan proces u njezi kože

Osim kvalitetne površinske hidratacije, potrebno je stvoriti zaštitnu vodonepropusnu barijeru koja sprječava gubitak vlage.

Ona se sastoji od dva sloja puna dobrih bakterija. Budući da je hidratacija prvi korak prema zdravoj i lijepoj koži, donosimo vam nekoliko prijedloga kako biste svojoj koži pružili sve što joj je potrebno te je dodatno razmazili.
Kožu je važno hidratizirati kako iznutra, tako i izvana.

Prvo i osnovno pravilo od kojeg sve kreće je piti puno vode, a najmanje dvije litre dnevno recept je i za zdravlje i za ljepotu.

žena ogledalo plavuša portret beauty
Još mnogo savjeta zlata vrijednih ispričala nam je Željana Bolanča, dr. med. spec. dermatovenerologije.
U nastavku slijedi osam korisnih savjeta.

1. Svakodnevno čišćenje kože s neagresivnim sredstvima

Nakon napornog dana, nerijetko zaboravimo da i prije spavanja trebamo brinuti o svojoj koži. Iako joj ponekad ne stignemo pridati pažnje koliko zahtijeva, najbitnije je ukloniti svaki sloj šminke s lica prije spavanja kako bi se koža regenerirala preko noći, bez bojazni da će šminka zatvoriti pore. Nikako ne preskačite čišćenje!

2. Korištenje boostera ili seruma s hijaluronskom kiselinom

Jedan je od sastojaka derme hijaluronska kiselina. Hijaluronska kiselina je prirodni sastojak derme koji djeluje kao spužva koja upija i lovi vodu.

Njezina se količina i kvaliteta smanjuje s godinama. Neka kozmetika sadrži hijaluronsku kiselinu kao glavno djelotvorno sredstvo za popunjavanje bora.

3. Korištenje ovlaživača kože

Sunce isušuje kožu, a njoj je izrazito bitna vlažnost. Ovlaživač kože veže vodu i uravnotežuje hidrolipidni film na koži pa ga to čini esencijalnim proizvodom za potrebnu njegu kože.

Kad je koža osjetljiva, nužno je ne samo obnavljanje vanjske barijere nego i očuvanje njene mikrobiotičke barijere – nevidljive barijere koja prirodno štiti kožu kako bi smanjila njenu osjetljivost.

To je uloga prebiotika koji pružaju 48 sati hidratacije, a ujedno obnavlja i štiti barijeru kože. Uz to intenzivno smiruje i smanjuje iritaciju kože. Dr. Bolanča navodi da Toleriane Sensitive ima 83% umirujućih i zaštitnih aktivnih sastojaka poput glicerina koji hidratizira i do 48 sati, ceramid koji obnavlja i štiti kožnu barijeru i vitamin B3 intenzivno smiruje.

4. I vrat stari…

Tretirajte vrat i gornji dio prsa kao nastavak lica. Često zaboravljamo kako i navedeni dijelovi imaju osjetljivu kožu na kojoj se vide tragovi starenja i prekomjernog izlaganja na suncu. Kako biste održali vrat i prsa hidriranima te mladenačkog izgleda, koristite bogate kreme za lice koje će ukloniti nečistoće i rehidrirati kožu.

5. Pripazite kakve proizvode koristite

Pronaći idealan proizvod za njegu kože ponekad nije lako. Treba uložiti truda i naći što i kako odgovara koži, a rezultat toga će sigurno biti lijepa i zdrava koža. Treba se suzdržati korištenja agresivnih kozmetičkih preparata i zadržati principa „manje je više“.

6. Dobro je znojiti se!

Iskoristite posljednje sunčane dane ove godine i izađite u prirodu, trčite, rolajte, vozite bicikl, planinarite ili bilo što drugo što će potaknuti žlijezde znojnice. Upravo će one izbaciti toksine iz organizma koji se znaju nakupljati ispod kože.

7. Pušenje isušuje kožu

Izbjegavajte pušenje, solarije i dugo izlaganje na suncu jer loše utječu na vašu kožu i ubrzavanju starenje.

8. Piti što više vode

Kao što smo već spomenuli, osim što na našu kožu utječemo izvana raznim tretmanima, potrebno je unositi i dovoljnu količinu tekućine, odnosno vode. Voda je izvor života, a u našem tijelu čini preko 60% i tako doprinosi održanju normalne psihičke i kognitivne funkcije te sudjeluje u normalnoj regulaciji tjelesne temperature.

Njezinih uloga u tijelu ima mnogo, poput liječenja glavobolje, topljenje masnoće, rješavanje kožnih iritacija, jačanje imuniteta i čišćenje organizma.

Svatko može izračunati koliko dnevno tekućine treba unijeti u svoj organizam.

Računica je jednostavna: masu tijela pomnožite s 0,3 dl. Ovom formulom dobivamo individualnu količinu tekućine koja je potrebna kako bi organizam ostao hidratiziran. Osim neizostavne vode, preporuča se konzumacija voća i povrća.

Većina voća sadrži veliku količinu vode te vitamine i minerale koji su potrebni kako bi vaša koža, ali i organizam ostali zaštićeni i zdravi. Zamijenite jedan od trenutačnih dnevnih zalogaja svježom voćkom i koža će vam biti zahvalna, ali i bolje izgledati.

Uz dopuštenje: Komunikacijski laboratorij (sve fotografije)