NOVA POLI kampanja spaja dvije ljubavi u jednu cjelinu. Sport i marketing. Obzirom na veseli, radoznali, razigrani, sportski duh POLI branda i POLI se uključio u nogometno ludilo, jer kao što znate – SVI SU LUDI ZA POLI! Baš kao i za nogometom!
Odgovore nudi futurologinja prehrane.
Sjajan glazbeno-gastro-nogometni festival Foodballerka ušao je u zadnji tjedan. Iako zadnji, ne i manje zanimljiv, jer posjetitelje očekuju dvije sjajne glazbene poslastice.
Ovaj period godine kada je toplo, a odjeća svedena na minimum stvara kod čovjeka komociju i ugodu koja je senzacionalna. A kada je riječ o plaži na moru, jezeru ili rijeci u čovjeku budi neopisivo zadovoljstvo, jer što ima ljepše od lješkarenja u kupaćem kostimu na povjetarcu uz rashlađeno pićence.
Pojam „ilustracija“ podrazumijeva crtež uz tekst odnosno dodatno objašnjenje (ili ukras) napisanom i uglavnom se povezuje s pripovijestima za djecu.
Fotografska izložba pod nazivom „Biljni svijet u hrvatskim javnim ustanovama“ performerice, dizajnerice i fotografkinje Tajči Čekada postavljena je u zagrebačkoj Galeriji PM HDLU-a od 5.-15.7.2018. i pokazuje autoričin specifičan smisao za – humor.
Očekujući odmor kao ozeblo sunce konačno je stigao i taj dan – pakiranje za bijeg u netaknutu prirodu.
Pomisao na fini sočan sendvič uvijek izaziva zazubice, a ako je on pripremljen od kvalitetnih namirnica onda je ujedno i nutritivno vrijedan.
Svrbež, peckanje, crvenilo nakon uboda komarca ili nekog insekta zaista zna biti jako iritantno.
Regeneracija i zaštita kože od vanjskih utjecaja.