Paul Edmonds

Paul Edmonds, legendarni londonski frizer pomiče granice frizerskog zanata još od 1973. godine. Paul Edmonds je svoj prvi salon otvorio 1984. godine a tijekom 30 godina rada ostvario je zavidan ugled i povjerenje svjetskih modnih dizajnera, glumaca, redatelja i urednika te radi na njihovim najprestižnijim filmovima, revijama i kampanjama. Njegov salon u Knightsbridgu je ultimativno središte ljepote u kojem se nude usluge depilacije, ugradnje noktiju, make-up te je omiljena destinacija poznatih osoba kao što su Catherine Zeta Jones, Michelle Dockery, Margot Robbie, Camilla Rutherford, Christina Hendricks, Emma Thompson, Julie Walters i Sam Smith.

W: Kada ste shvatili da vaša profesionalna karijera vezana uz kosu?
Još uvijek tražim spoznaju da li je to moja karijera. Na neki način ja sam zalutao u frizerske vode, namjeravao sam se baviti dizajnom, ali pošto nisam mogao upisati školu za dizajn a nisam htio pauzirati otišao sam u školu za frizera kako bih ispunio svoje vrijeme do sljedećeg pokušaja. Ja sam osoba koja voli udovoljavati drugima, pa je ovo savršen medij za mene. Mislim kako u dizajnu ne bih uspješno funkcionirao, tamo postoji mnogo drugih ega s kojima morate raditi. Frizer ima odnos jedan na jedan sa svojim klijentom, to je značajna razlika za koju mislim kako je izrazito važna.

W: Što vas najviše zadovoljava u karijeri?
Postižem da se ljudi osjećaju bolje a to je lijep osjećaj za mene. Iako zvuči kao nebitna stvar, kosa može pridonijeti razlici, a ja stvarno vjerujem da je to istina. Dok sam se brinuo za kosu Alison Steadman, dok je igrala ulogu majke u predstavi “Little Voice”, stvarnu ženu iz Liverpoola i kada sam ju upitao “Otkuda si izvukla taj glas?”, ona mi je odgovorila “Oh, izvukla sam to iz svog donjeg rublja. Otišla sam u Littlewoods i kupila najlonke i rublje s leopardovim uzorkom i mislila sam ako ih obučem kako ću saznati tko je ona zapravo”. Iako to možda čudno zvuči mislim da kosa može pružiti isti učinak, možete pokazati tko ste upravo kroz kosu.

W: Postoje frizeri koji su obilježili desetljeća, što mislite koji će stilovi definirati stil ovog desetljeća?
U frizerskom smislu, žene vole imati puno različitih uloga, u ovisnosti u kojem se okruženju nalaze. One žele da njihova kosa bude svestrana. Ljudi su nekada bili mnogo krući a tako i njihove frizure. Kada pogledate Vidal Sassoon frizure, ako ste imali frizuru, ona je bila vaša frizura, ako ste imali bob ona je bila i ostala bob frizura. Dok danas, žene imaju bob frizuru koja je izrezana i može biti razbarušena, zalizana unatrag ili naprijed. Svako vrijeme ima svoj trenutak, mislim da je sada vrijeme cut-through frizura, bez obzira radi li s o kratkoj ili dužoj verziji. Novi trend je dobar jer je kraći ali još uvijek izgleda ženstveno.

W: Radili ste na različitim filmovima, kampanjama i snimanjima, da li vam je koje ostalo u pamćenje kao posebno zabavno i uzbudljivo?
Postoji vrijeme u kojem se pojedine frizure posebno ističu. Dok sam radio na seriji “House of Eliott”, drami za nedjeljno popodne, o dvije sestre modne dizajnerice kroz period od 1900 pa kroz dvadesete sve do tridesetih godina. Onda je snimanje došlo do točke kada su glumice trebale ošišati svoju kosu, to je bio dio njihova ugovora, a ja sam ih šišao. U to vrijeme to je bila velika stvar i bila je vrlo zanimljivo. Na Downton Abbeyu sam bio dio ekipe od samih početaka. Michelle Dockery, koja ima ulogu Lady Mary, je jedna od mojih klijentica i ošišao sam joj kosu na bob. Vjerovali smo da će to koristi u epizodama ali na kraju je nosila periku. Rekli su kako im je lakše koristi periku u emisiji jer su na frizuri mogli raditi i dok ona nije prisutna na setu. Jedna od ljepših stvari je suradnja i biti dio ekipe sa šminkerom i frizerom na filmu kao hair stylist.

paul-edmonds-1

W: Koji su vaši savjeti za održavanje zdrave kosu?
Morate postupati s kosom kao što umjetnik tretira svoje platno. Morate pripremiti svoju kosu prije nego išta počnete raditi s njom, morate koristi stvarno dobar šampon i regenerator i imati redovne tretmane. Naravno postoji široki izbor proizvoda koje možete odabrati, mi smo jako izbirljivi s proizvodima. Često koristim ShuUemura proizvode, ja sam jedan od njihovih glavnih glasnogovornika i stvarno vjerujem u njihove proizvode. Dugoročno je isplativije ako koristite kvalitetnije proizvode.

W: Imate li svoj omiljeni proizvod?
ShuUemura – Essence Absolue je ulje koje se stavlja na kosu radi zaštite ali i izgradnje vlakana kose. To je jedan od onih proizvoda koji se lagano koristi a jako je svestran, daje kosi sjaj. Mislim kako ljudi u ovom trenutku žele kosu na kojoj nema puno proizvoda tako da izbjegavam teške mousse kreme i koristim mnogo lakših proizvoda, kao što su L’Oreal PLI, koje daje lagani prozračan osjećaj.

W: Čiju kosu biste voljeli uređivati?
Naomi Watts. Ona je toliko nevjerojatna glumica, po mom mišljenju jedna od najvećih. Ona ima nježnu kosu s kojom treba pažljivo postupati. Volio bih imati priliku da ju učinim prekrasnom, bez obzira rad li se o crvenom tepihu ili svakodnevnom izgledu.

W: Volite li raditi na bojanju ili stylingu?
Styling. Nisam dovoljno dobar u bojanju. I ne sramim se to priznati. U salonu imam sedmero, od kojih petero imaju specijalističke diplome u bojanju i mnogo sam sretniji kada se s njima konzultiram o boji. Važno je da postoji odnos između, osobe koja boji kosu, klijenta i mene tako da zajednički možemo doći do rezultata.

W: Postoji li netko u svijetu kose i ljepote tko vas posebno inspirira?
Sam McKnight mi se oduvijek sviđa, upoznao sam ga prije dosta vremena dok sam radio za Daniela Galvina. On je krenuo fotografskim vodama i jedan je od onih ljudi koji stalno donosi novine. Lijepo je vidjeti nekoga koga znate dugo vremena, kako ne posustaje i svi ga poštuju. Pogledajte Karla Lagerfelda, on nije u cvijetu mladosti ali još uvijek radi i ja sam uvijek impresioniran s nekim tko može zadržati takav nivo. Nije sve u kratkotrajnom blijesku, radi se o dugovječnosti. Također se divim i Vidalu Sassoonu, Trevoru Sorbieu ako i Johnu Frieadi koji je brilijantan kao poslovan čovjek. On je izgradio carstvo na svojim proizvodima i dobro mu ide, njegove proizvode možete pronaći u Bootsu ali se na njega gleda kao na vrhunsku i kultnu marku.

W: Koji su vaši sljedeći planovi?
Proizvodi Paul Edmonds London dolaze u trgovine u ovoj godini. Trenutno su to lifestyle proizvodi za tijelo, kreme, sapuni, svijeće. Također radimo i na malenom rasponu proizvoda za kosu. Sve je to dio ideje o nošenju dijela luksuza kući. Također ćemo otvoriti još jedan salon u Londonu ali nisam točno siguran kada. Razlikovati će se od ovoga ali niti malo sličan svemu što do sada postoji.

 

Tekst uz dopuštenje Wish hr partnera, Quintessentially Lifestyle.

Quintessentially

Facebook Like Button