Prirodna kozmetika čini čuda

Kada se spoje strast i inovativnost rezultat je uvijek savršen, a mr.ph. Blaženka Hladnik to zna najbolje. Upravo je ona osoba koja radi recepture i tehnologiju za izradu proizvoda u tvrtki Milla. Tvrtka Milla u modernim laboratorijima proizvodi biološki podobnu i prirodnu preparativnu kozmetiku vodeći se misijom da je njegovana, čista, i zaštićena koža u svim radnim i životnim uvjetima pretpostavka zdravog načina života. “Moderan čovjek je njegovan čovjek”, ističu u tvrtki Milla, ” a njega tijela postala je imperativ suvremenog čovjeka.

W: Kako ste otkrili nišu u kojoj možete ponuditi svoje proizvode?
Milla d.o.o. u svojoj 25 godišnjoj povijesti uvijek radi ono što tržište traži. Stoga smo većinu artikala napravili i ponudili upravo na zahtjev tržišta. Budući da je naš pristup od starta da radimo proizvode koji su dobri za kožu, čak i za suhu i osjetljivu, to nas je odmah postavilo i nišu prirodnih i učinkovitih proizvoda. Odličan omjer cijene i kvalitete osigurao nam je poziciju i u segmentu privatnih marki.

kozmetika-2

W: Na koji način ideja postaje proizvod? Koliko puta treba pokušati kako bi se dobio proizvod na polici?
Naši proizvodi najčešće nastaju na temelju rješavanja konkretnih problema u njezi kože i po zahtjevu kupaca. Tako da je ideja za svaki proizvod već praktično podloga za njegovu izradu. Većina proizvoda se projektira već u fazi ideje.

Razvoj proizvoda je mukotrpan, dug i vrlo skup proces koji zahtjeva interdisciplinarne aktivnosti i često ovisi o volji naručitelja tako da treba više puta dorađivati proizvod da bi on bio dovršen i stabilan na polici. Život proizvoda na polici također ovisi o brojnim faktorima i podložan je promjenama.

kozmetika-1

W: Kako ste se odlučili za dosta široku paletu proizvoda?
Upravo orijentiranost na zahtjeve tržišta je dovela do toga da smo napravili preko 2000 proizvoda za različite kanale distribucije, te uz svoje brandove i za razne privatne marke. Uz klasične, napravili smo velik broj specijalnih proizvoda. Uz uobičajenu cijenu, trebalo je napraviti i proizvode visokog ranga kvalitete a posebno niske cijene, kao i proizvode luksuznog nivoa. Prateći posebne zahtjeve pojedinih kupaca razvili smo proizvode sa dodanom vrijednošću, proizvode sa zdravstvenim efektima, razne artikle za hotelsku industriju i profesionalce koji se bave tretmanima i njegom kože u salonima, wellness i Spa.

W: Koji su glavni prednosti prirodne kozmetike u odnosu na “industrijsku”?
Prirodna kozmetika je izrađena od posebno biranih sastojaka, tako da ima odličan odnos prema koži i visoku učinkovitost. Ne sadrži nepotrebne i agresivne sastojke, te može imati i više funkcija u tretmanu.

W: Kako dolazite do novih znanstvenih spoznaja i koliko upravljate znanjem igra ulogu u vašoj tvrtci?
Sve što radimo bazirano je na znanstvenom pristupu. Funkcioniranje u različitim kanalima distribucije i na različitim kontinentima, uz postojeće iskustvo stalno nam kumulira znanje.

Know how je presudan u našem radu. Vlastito znanje koje smo imali i koje smo stvorili omogućuje nam da riješimo postavljeni problem, na temelju rješenja generiramo proizvod, proizvodima ga putem vlastite tehnologije, te osiguramo svu prateću dokumentaciju i suvremeno praćenje proizvoda i proizvodnog procesa.

W: Dobili ste i dosta nagrada na području inovacija. Na koje ste posebno ponosni?
Prve nagrade su uvijek posebno inspirativne jer se događaju u vrijeme kada se pojavljuješ na tržištu i kada ti posebno znači što netko cijeni to što radiš.

Posebno smo ponosni na priznanja međunarodnih stručnjaka iz područja kojim se bavimo.

Autor: Diana Mikloš