Zbog porasta online kupovine uređenje prodajnih mjesta nikada nije bilo važnije.
U online trgovinama najviše se kupuje odjeća, obuća i modni dodaci, a dolaskom jesenskih kolekcija i noviteta uređenje interijera zemaljskih prodajnih prostora od presudne je važnosti.
No ipak, za razliku od web shopova, trgovine svojom atmosferom i dizajnom omogućuju jedinstven osjećaj kupnje, neusporediv s online doživljajem.
Preko 82 posto kupaca odluke o kupovini donosi unutar same trgovine, a ako je poslovnica arhitektonski i konceptualno dobro posložena svoje šoping iskustvo lako mogu odraditi sami, s minimalno upita prema prodajnom osoblju i takvoj kupovini se rado vraćaju.
Osim toga, jedne od najpopularnijih destinacija za fotografiranje su upravo šarmantno i fotogenično uređene trgovine čiji asortiman tako dobiva dodatnu reklamu putem objava na Instagram i Facebook platformama kupaca. Služe kao savršena kulisa za Instagram fotografije koje se rado dijele.
Kako su društvene mreže postale jedne od važnijih kanala za promociju asortimana sve je više trgovina i različitih poslovnica, koji svoje prostore žele urediti na tzv. “Instagram friendly način“.
Osim samog arhitektonskog koncepta prostora on bi dizajnom trebao navoditi kupca do željenog proizvoda, no i odabir boja interijera također je izrazito važan zbog što veće ugode za sve osobobe, a očekuje se umirujuća atmosfera gdje dizajn minimalističkim izrazom ne odvlači kupca od željenog artikla. Od cijele priče očekuje se must have fotogeničnost ambijenta.
Odabir jednolično obojenih prostora, posebice mat površinama istovremeno se pruža luksuzan i nenametljiv dojam, što je u skladu sa svjetskim trendovima – jednako važnim u modnoj kao i industrijama povezanim s uređenjem interijera.
Danas su hit zidne i podne obloge strukture poput tkanine ili u imitaciji drveta te ostalih prirodnih materijala jer pružaju topao, gotovo prijateljski ugođaj doma.
Crni ili bijeli prošarani mramor često biraju vlasnici objekata sa skupocjenijim asortimanom dok su statement zidovi tj. upečatljive plohe izvedene keramikom često jedini ukrasni elementi mnogih interijera većih površina.
Novouređeni „Boutique de Céramique“ smješten je na zagrebačkom Jankomiru i nudi zvučne brendove svijeta keramike, među kojima su cijenjeni Sant’Agostino, Supergres, Piemme i Flaviker, a čiji proizvodi vrhunske kvalitete i talijanske izrade nemaju konkurencije.
Tekst: Vodotehnika
Uz dopuštenje: Conor komunikacije (sve fotografije)