Showroom interijeri koje Instagram voli

Zbog porasta online kupovine uređenje prodajnih mjesta nikada nije bilo važnije.

U online trgovinama najviše se kupuje odjeća, obuća i modni dodaci, a dolaskom jesenskih kolekcija i noviteta uređenje interijera zemaljskih prodajnih prostora od presudne je važnosti.

No ipak, za razliku od web shopova, trgovine svojom atmosferom i dizajnom omogućuju jedinstven osjećaj kupnje, neusporediv s online doživljajem.

vodotehnika-plocice-1

Preko 82 posto kupaca odluke o kupovini donosi unutar same trgovine, a ako je poslovnica arhitektonski i konceptualno dobro posložena svoje šoping iskustvo lako mogu odraditi sami, s minimalno upita prema prodajnom osoblju i takvoj kupovini se rado vraćaju.

vodotehnika-plocice-2.

Osim toga, jedne od najpopularnijih destinacija za fotografiranje su upravo šarmantno i fotogenično uređene trgovine čiji asortiman tako dobiva dodatnu reklamu putem objava na Instagram i Facebook platformama kupaca. Služe kao savršena kulisa za Instagram fotografije koje se rado dijele.

vodotehnika-plocice-3.

Kako su društvene mreže postale jedne od važnijih kanala za promociju asortimana sve je više trgovina i različitih poslovnica, koji svoje prostore žele urediti na tzv. “Instagram friendly način“.

vodotehnika-plocice-4.

Osim samog arhitektonskog koncepta prostora on bi dizajnom trebao navoditi kupca do željenog proizvoda, no i odabir boja interijera također je izrazito važan zbog što veće ugode za sve osobobe, a očekuje se umirujuća atmosfera gdje dizajn minimalističkim izrazom ne odvlači kupca od željenog artikla. Od cijele priče očekuje se must have fotogeničnost ambijenta.

vodotehnika-plocice-5.

Odabir jednolično obojenih prostora, posebice mat površinama istovremeno se pruža luksuzan i nenametljiv dojam, što je u skladu sa svjetskim trendovima – jednako važnim u modnoj kao i industrijama povezanim s uređenjem interijera.
Danas su hit zidne i podne obloge strukture poput tkanine ili u imitaciji drveta te ostalih prirodnih materijala jer pružaju topao, gotovo prijateljski ugođaj doma.

vodotehnika-plocice-6.

Crni ili bijeli prošarani mramor često biraju vlasnici objekata sa skupocjenijim asortimanom dok su statement zidovi tj. upečatljive plohe izvedene keramikom često jedini ukrasni elementi mnogih interijera većih površina.

vodotehnika-plocice-8. vodotehnika-plocice-7.

Novouređeni „Boutique de Céramique“ smješten je na zagrebačkom Jankomiru i nudi zvučne brendove svijeta keramike, među kojima su cijenjeni Sant’Agostino, Supergres, Piemme i Flaviker, a čiji proizvodi vrhunske kvalitete i talijanske izrade nemaju konkurencije.

Tekst: Vodotehnika

Uz dopuštenje: Conor komunikacije (sve fotografije)