Toyota C- HR toliko je lijep SUV da ga mnogi smatraju najljepšim, mi svakako da, među sličnim automobilima u toj kategoriji.
Dinamičnog izgleda uvijek ćete biti zapaženi na gradskim ulicama ili dok udobno putujete do omiljene destinacije.
Ovog puta naš je cilj bio prekrasan glamping u Sloveniji, ali i još neke destinacije koje smo odlučili posjetiti, a sve to s dva veća psa koji su ozbiljnije razmaženi
Nakon što smo ptičara Louisa (25 kg) i pirinejskog ovčara Chloea (35 kg) smjestili na stražnju klupu shvatili smo da je auto zaista komotanm, obzirom da su se obojica razbaškarila u stražnjem dijelu vozila opušteno ležeći ili prateći nove prizore našeg putovanja kroz prozor.
Prednji dio kabine ovog Toyotinog C-HR hybrida čine izvrsno dizajnirana udobna i komotna sjedala za vozača i suvozača, pretinci i odjeljci kojih ima napretek te komande smještene na volanu optočeng kožom što sve skupa zaista čini skladnu i praktičnu cjelinu za svakog tko upravlja ovim modernim i sofisticiranim vozilom.
Vožnja ovim udobnom automobilom sjajna je i kad krenete na duže putovanje, a nekoliko utora za USB, koje možete paralelno koristiti, čine putovanje uz omiljenu glazbu ili gledanje filmića na mobitelu ili tabletu sjajnom. Nikako ne smijemo zaboraviti dobitnu kombinaciju kad je klima u pitanju. Naime, u ovom automobilu ona je dualna što omogućava svakom putniku namještanje upravo one temperature odnosno hlađenja koja mu najviše odgovara.
Također, što mislimo da je odlično, ukolikio s vama putuje na straženjim sjedalima netko tko čita, odmara ili možda želi malo zadrijemati postoji mogućnost podešavanja protoka glazbe samo u prednjem dijelu vozila, ili samo zadnjem ako možda klinci gledaju neki crtić, a roditelji žele pričati u miru za vrijeme vožnje.
Veliki ekran koji mijenja boju automatski, a vezano za danje ili noćno okruženje, čini vas mirnijim i sigurnijim u vožnji, jer je zaista sve vrlo dostupno i jasno.
Između volana pogled se pruža na kontrolu vožnje – brzinu, okretaje, potrošnju, planer putovanja i sve potrebne napredne sustave za sigurnu vožnju te važne suvremene sitnice bez kojih više ne možemo zamisliti automobil – pokretanje, gašenje i ostale automatizirane radnje oko kojih vozač više ne treba voditi brigu.
Ovaj automobil odličan je i pri malo bržoj vožnji te svladavanju različitih situacija na cesti – vožnja je ugodna i udobna pa čak i kad malo oštrije ulazite u neke serpentine i zavoje obzirom da osjećaj stabilnosti i “držanja” ceste na zaostaje.
Kapacitet prtljažnika zaista je impresivan. Toliko je stvari kad putujete u dvoje, pardon u četvero , jer osim svih stvari potrebnih za odmor i duži boravak na nekom mjestu dodatna prtljaga za pse nije niti malo zanemariva.
Od zdjelica, četki za češljanje, dekica, igračaka, ogromne vreće za hranu, i još niza sitnica koje su neophodne na putovanju kad imate i putujete sa psima.
No, dobro nas razumiju svi vlasnici kućnih ljubimaca kojima toplo preporučujemo ovaj izniman automobil sjajnih performansi za podjednako dobru gradsku i cestovnu vožnju, ali i onu koja će vas odvesti na makadame i uzbrdite prometnice. Vjerujte, isprobali smo ga vozeći se i uspinjući se zavojitim slovenskim cesticama i stazama do našeg glampinga…
Ovaj je SUV izvanredan, iz upravo nabrojanih razloga, i za putovanje s većim društvom ili kao obiteljski auto u kojem ćete biti na ugodno povišenoj poziciji s odličnim pregledom u vožnji dok će vaša dječica na stražnjim klupama moći uživati u prostranosti. A imate li dijete koje se još vozi u sjedalici slobodno uzmite onu najveću, jer će se i ostali koji se voze u stražnjem dijelu C-HR-ice iznimno komotno osjećati i uživati u kraćem ili dužem putovanju.
Za sve koji žele znati pojedinosti i performanse automobila Toyota C-HR, 1.8 Hybrid e-CVT
POTROŠNJA
Prosječna potrošnja (l/100km)3,8
Gradska vožnja (l/100km)3,1
Otvorena cesta (l/100km)4,2
Emisija CO² – benzin (g/100km)86
PERFORMANSE
Snaga (kW/KS)90/122
Snaga i moment – benzin
Snaga (kW/KS)72/98
Max snaga dostupna od (o/min)5.200
Okretni moment (Nm)142
Max moment dostupan od (o/min)3.600
Snaga i moment – električni motor
Okretni moment (Nm)163
Broj cilindara 4
Obujam motora (cm³)1.798
ip motoraHibrid
Motor 1benzin
Motor 2el. energija
Pogonski kotačiPrednji
Tip mjenjačaAutomatski
BRZINA
Ubrzanje 0-100 km/h (s)11,0
Max brzina (km/h)170
Tekst: Diana Mikloš