Lancôme: Novo poglavlje priče ‘La vie est belle’ mirisa

Lancôme predstavlja novi moto filma o La vie est belle: sreća je najveća kada se dijeli.

Lancômeov miris La vie est belle po prvi je put predstavljen 2012. kao utjelovljenje slobodoumne i ostvarene ženstvenosti. Julia Roberts idealno je zaštitno lice ovog gurmanskog ženskog mirisa s prepoznatljivom notom irisa, čija se nova vizija sreće nezaustavljivo širi. La vie est belle je od samog početka dosegnuo kultni status. I danas je prvi u Europi i treći najprodavaniji miris u svijetu1.

Julia Roberts nam je 2012. poručila da se oslobodimo okova konvencija i budemo sretni. Na put ka sreći ukazala nam je 2016. Ove godine, u novom filmu o La vie est belle Bruna Aveillana, potiče nas da sreću podijelimo s drugima i tako pojačamo njezin učinak.

jr-1

FILM O NOVOJ DEFINICIJI SREĆE
Koga ćete danas usrećiti?
Novo poglavlje, nova definicija sreće: neodoljivi duh nove kampanje, poput nove životne filozofije, poziva na dijeljenje.

Uvodna scena filma prikazuje Juliju Roberts na Trgu Trocadéro.
Ljudi su elegantni, no izgledaju odsutno, zabrinuto, čak i zlovoljno. Julia hoda među njima i dolazi do fontane, gdje je netko poprska vodom. Iznenađena, prasne u smijeh, nitko ne reagira. Stoga odlučuje skinuti štikle i poigrati se vodom.

Njezin prepoznatljiv osmijeh, utjelovljenje istinske sreće, počinje se nezaustavljivo širiti. Mreškanje vode prati njezine pokrete, a kapljice blistaju poput sitnih bisera koji odišu ushitom.

jr-2

Jednostavnom gestom ili osmijehom, Julia Roberts prostor oko sebe ispunjava srećom. Čovjeku koji se prepire s prijateljem diskretno daje ružu… Ženu utonulu u misli poziva da im se pridruži… Poslovnog čovjeka uvjerava da odloži mobitel i uživa u trenutku sa suprugom… Julia im pomaže da običan trenutak pretvore u nešto posebno: sreća je još veća kada se dijeli.

Julia Roberts odašilje energiju istinske sreće koja će ganuti i najtvrđe srce. Lancôme novim poglavljem ove priče još jednom potvrđuje svoju duboku i iskrenu povezanost sa ženama, kao i viziju univerzalne, slobodoumne ženstvenosti koju La vie est belle tako prekrasno utjelovljuje.

jr-3

La vie est belle predstavlja odabir – odluku da živite svoj život i ispunite ga ljepotom.

Predstavlja čistu esenciju sreće kako je doživljavaju Anne Flipo i Dominique Ropion: uravnoteženu, raskošnu jednostavnost koja se stapa s plemenitošću irisa, intenzitetom pačulija i nostalgičnim gurmanskim akordima. Dizajn bočice temelji se na ideji Armanda Petitjeana iz 1949. o ženskom osmijehu koji izgleda kao da je ugraviran u kristalnu svjetlost.

Ovo je poglavlje snimljeno u prostoru legendarnih filmskih studija Universal u Los Angelesu.

Snimanje je trajalo dva dana, uz sudjelovanje devedeset statista. Redateljski je dio posla odradio Bruno Aveillan, nagrađivani francuski vizualni umjetnik, poznat i po jedinstvenom načinu na koji koristi svjetlost za postizanje zapanjujućih efekata. Glazbenu podlogu potpisuje Josef Salvat svojom verzijom pjesme Diamonds.

jr-4

Fotograf Alexi Lubomirski za ovu je kampanju savršeno snimio prepoznatljiv Julijin osmijeh koji odiše srećom, dok se u pozadini naziru Eiffelov toranj i konture bočice s dragocjenom tekućinom.

Genevieve Herr zaslužna je za Julijin očaravajući makeup, koji je kreirala koristeći Hypnôse Drama 01 Black, Teint Idole Ultra Wear 03 Beige Diaphane, Lip Liner 202 Nuit & Jour i L’Absolu Rouge 06 Rose Nu.

Uz dopuštenje: L’Oréal Adria (sve fotografije)

Facebook Like Button