Međimurje kroz objektiv Željke Balja, Autentika

Bogata ponuda s kojom se mogu ponositi i razvojem ruralnog turizma, kojeg čine stanovnici, seoski način života, aktivnosti koje se provode na selu kroz poljoprivredu, odlike su Vrta Hrvatske – divnog nam Međimurja.

medjimurje-2

medjimurje-1

Razvijanje seoskog turizma, kroz održivi razvoj, poticajne programe i potpore općina, turističkih zajednica i ostalih lokalnih interesnih skupina Međimurja, rezultiralo je produljenjem sezone, a to znači da su im kapaciteti puni i to kroz lipanj, srpanj i kolovoz, što nam zapravo još jednom potvrđuje kako nije sve u “suncu i moru”.

dobrote-iz-mlina

medjimurje-3

Iznenađenost domaćina radi zainteresiranosti turista za ovakav vid turizma, mene zapravo i ne čudi. Rad i trud cijele zajednice, daje konačne rezultate. Razvoj cjelovite ponude, motiviranje mladih za ostanak na selu, edukacija, ulaganje u promociju, proizvode, podizanje kvalitete smještaja, poboljšanje infrastrukture, je ono, što čini Međimurje poželjnom – ljetnom destinacijom.

U današnje vrijeme stresa i modernog načina života, Međimurje za mene predstavlja opuštajuću simfoniju za srce i dušu.

medjimurje-4

medjimurje-5

Uživanje u hrani, opuštanje uz pogled na vinograde, gibanje i rekreacija, dobra zabava uz tradicionalne običaje i druženje s domaćinima, adrenalinski sportovi, u mirnom i čistom okruženju, malo bi bilo reći, je dobar primjer prakse kako kreirati cjelovitu turističku ponudu prema potencijalnom i individualnom gostu.

medjimurje-6

medjimurje-8

Svjesnost, da su očekivanja potrošača za prirodnim izvornim proizvodima te dobrom pričom u sve većem porastu, Međimurci su dobro iskoristili za svoj mjesni identitet i to su turisti prepoznali i stvorili vezu između ljudi, mjesta i proizvoda, stvorili su prepoznatljivu kontinentalnu ljetnu destinaciju.

medjimurje-7

Ilustrirat ću vam doživljeno kroz svoje objektiv, pa neka vam zasviraju boje, mirisi i okusi – za srce, dušu i tijelo.

Autor: Željka Balja