Flamenco Festival Zagreb je projekt nastao u sklopu Udruge urbane kulture Adastra Art
S rastom temperatura, raste i želja za kupnjom novih ljetnih sandala.
Deveto djelo iz kolekcije Library Collection, Opus IX parfemske kuće Amouage
Naglasak ovogodišnje utrke je na SkinChecker javnoj kampanji osvješćivanja i educiranja javnosti o važnosti njihove aktivne uloge
Oakley, vodeći brend sportskih i lifestyle naočala, predstavio je viralnu kampanju ‘One Obsession’
Vrhunski jakutski dijamanti stigli u draguljarnica EPL Yakutian Diamonds u Zagrebu.
Durance čarobni vrt cvjeta novom mirisnom kolekcijom.
Giorgio Armani kreirao je Acqua di Gioia Jasmine, posebno limitirano izdanje parfema
Ultra lagani spej Anthelios XL s termalnom vodom La Roche-Posay za visoku zaštitu kože tijela.
Lancôme je 2012. iznova oduševio svojim proizvodom za njegu područja oko očiju