„Bolje spriječiti, nego liječiti“ – kampanja Optical Expressa za cilj ima podsjetiti mlade na važnost prevencije i redovnih pregleda vida.
Provedite pravi gurmanski vikend u prekrasnoj kamenoj kući, daleko od gradske vreve, nešto novo naučite, smijte se, kuckajte čašama, uživajte svim čulima i budite sretni u trenutku jer jesen je u Istri najdivnija!
Na našem tržištu, proizvod je predstavljen zajedničkom kampanjom ambasadorice branda – glazbenice Nike Turković i jednom od najrespektabilnijih hair stilistica na ovom području – Evelin Benković.
U Atelijeru Bohutinsky predstavljen festival Open House Zagreb u sklopu kojeg će se od 20. do 22. listopada građanima i turistima otvoriti vrata 35 najatraktivnijih zagrebačkih arhitektonskih djela.
Izložba fotografija najpoznatijih kavana zemalja Europske Unije u zagrebu zasigurno će začiniti jesenske dane u Zagrebu.
Jedan od najpopularnijih klasičnih instrumentalista današnjice uči koncerta u zagrebačkoj Areni 25.10. gostovao je u podcastu kod Ane Radišić.
Ecija Ojdanić i Frano Mašković briljirali su u glavnim ulogama predstave čija se tematika odnosi na brak i suživot supružnika nakon odlaska djece iz roditeljskog doma.
Na repertoaru se našlo preko 30 najvećih Severininih hitova.
Čestitamo! Ako čitate ovaj tekst, to znači da ste preživjeli sve druge dijelove horor franšize “Saw”.
Miljenik cijele regije i svih generacija, nakon 7 godina ponovno stiže pred osječku publiku – 25. studenoga.