Mozaik

Jubilarno izdanje Beauty&Hair Expo Zagreb 2024

Punih 25 godina BEAUTY&HAIR EXPO ZAGREB okuplja regionalne predvodnike i sve zaljubljenike u beauty industriju.

Proizvod koji je oduševio slavne osobe stigao je i na naše tržište

Od postanka čovječanstva, ljudi su uvijek težili vječnom životu i pronalasku načina kako bi upravo to postigli.

Bez Orgona ne bi bilo Tartuffea

Slavni francuski komediograf Jean- Baptiste Poquelin Moliere (1622.-1673.) bio je „dijete zlatnog doba klasicističkog kazališta u Francuskoj kojom je vladao sunčani kralja Luj XIV“

Prva Akademija za plastičnu kirurgiju u Hrvatskoj

U današnjem vremenu kada je estetska plastična kirurgija jedna od najrasprostranjenijih medicinskih grana suočavamo se sa rastućim brojem nezadovoljnih pacijenata.

Prva zagrebačka večera posvećena premium kobe govedini

Nova japanska priča kultnog zagrebačkog restorana Takenoko započinje već 1. ožujka, a glavna zvijezda posebne večere japanska je govedina Tajima Sanda.

Kada se zaljube boja i riječ…

Ljubitelji slikarstva poznaju opus Cate Dujšin – Ribar (1897.-1994.), štovatelji kazališta čitali su o glumačkim dosezima Dubravka Dujšina (1894.-1947.) a poznavatelji politike znaju mjesto dr. Ivana Ribara (1881.-1968.).

Roman nalik na mračan i grozničav san – Lisa Jewell: Sve ovo je laž

Nakon velikih uspješnica „A onda je nestala“, „Obitelj s gornjeg kata“, „Noć kad je nestala“ i „Ostaci obitelji“, Lisa Jewell predstavlja se domaćoj publici s novim romanom „Sve ovo je laž“.

Uživaj u jednostavnoj igri s FAVBET aplikacijom i otkrij svoj vlastiti svijet zabave!

FAVBET, pionir u industriji, od sada svojim korisnicima nudi jedinstveno iskustvo zabave – FAVBET aplikaciju i web stranicu s popratnom atraktivnom ponudom proizvoda

Pampers donacija Hrvatskom Crvenom križu

Procter & Gamble i u Hrvatskoj nastavlja podupirati Hrvatski Crveni križ kako bi i zajednički nastupili kao snaga za dobro u zajednici.

Lukavošću protiv zle sile

Dvojba između „klasičnog i „suvremenog“ načina u prikazu nekog sadržaja sve se češće svodi na tehnološke razlike pa se prezirno govori o „papiru“ i zadivljeno o „ekranu“ iako nema stvarnih razlika u informacijama.