Njega kože lica s 35+

Lice je najbolji aparat za dijagnozu i pokazatelj je stanja duha i tijela. Žene se iznad tridesetpete godine osjećaju najsnažnijima u punom usponu snage, radnog i obiteljskog iskustva. Sasvim razumljivo vrlo je bitna dobra kombinacija između samopouzdanje koje dolazi s godinama s upotpunjenošću i posvećenosti pravilne njege lica i tijela. Briga o drugima, ali i o nama samima dobitna je kombinacija.

Promjene na licu vidljive tijekom dana

Tijekom dana koža lica u žena 35+ polako od jutra pa tijekom podneva do večeri počinje ocrtavati umor i bore koje nastaju zbog različitih razloga. Od stanja u kojem se nalazimo ovisi kako i gdje će se iscrtati bore. Jače izražene bore između obrva pokazuju na ljutnju i frustraciju.

Nazolabijalne bore su one koje se nalaze od ruba nosnica do vanjskih kutića usana. Iz stanja donjih kapaka možemo razabrati stanje naših bubrega, ali i nakupljeni stres i umor koji se akumuliraju tijekom dana i ponajprije ocrtavaju na tom dijelu lica.

Tako je jednostavno. Živimo u najboljem mogućem periodu, kad nam je na raspolaganju znanje, najmodernija istraživanja i tehnologija. Sve nabrojano govori u prilog ravnoteže mišićnog sustava kože lica.

Optimalno stanje lica od ključne je važnosti za naše zdravlje, izgled, energiju, fizički, mentalni i duhovni razvoj stoga mu se treba s pažnjom posvetiti.

Vježbe za mišiće lica u 35+

Vježbanjem lica smanjuju se bore, vrećice ispod očiju, pune se ispražnjeni i iscrpljeni predjeli lica. Vježbanje lica izniman je lifting. Vježbom nam se lice definira, mišići dobiju na volumenu i tim se zaglađuju borice, koža zasjaji, desni se stimuliraju i prokrvare te postanu zdravije i čvršće, sluznice se navlaže, mozak probudi, zalihe energije i žlijezde u glavi se aktiviraju, kompletan organizam zavibrira te se na taj način regenerira.

Uz pravilnu njegu izvana kao što je temeljito čišćenje lica i njega odgovarajućim proizvodima namijenjenima 35+ lice će u toj dobi izgledati znatno svježije s umanjenim znakovima umornog izgleda kože.

image001

Vježbanje i metabolizam važni su čimbenici u 35+

Svakako je jedan od najvažnijih faktora u 35+ adekvatno vježbanje te brz i efikasan metabolizam. Iako se metabolizam doista pomalo uspori, fizička aktivnost tijelu predstavlja izazov da ostane čvrsto, snažno, fleksibilno i učinkovito. Jedino se vježbanjem može i održati zdrava struktura tijela kao što su čvrsti, fleksibilni mišići i zglobovi te jake kosti.

Preporučene vježbe u 35+

> Preporučljivo je vježbati aerobne vježbe u kombinaciji s vježbama istezanja, jer se tako vrlo učinkovito djeluje na gubitak masnog tkiva i gubitak kalorija. Primjeri aerobnog vježbanja su lagano trčanje, brže hodanje, vožnja biciklom.

Maleni trikovi za poboljšanje metabolizma

> Za ubrzanje metabolizma preporučuju se namirnice poput: mrkve, maslačka, radiča, jagoda, šljive, patlidžana, kave (u umjerenim količinama), zobene kaše, nemasnog mesa, zeleni čaj, grejp, čili papričica i umjereno začinjena jela.

> Svakako treba konzumirati kroz voće i povrće antioksidanse poput vitamina A, vitamina C, vitamina E, selena i cinka koji razoružavaju slobodne radikale.