Pravo rješenje za uklanjanje „zastavica“ na rukama

Možda ponekad nismo niti svjesni koliko ruke govore o stanju našeg tijela. Ako nam je koža pomalo obješena, a naročito u gornjem dijelu gdje nastaju takozvane „zastavice“ napokon si moramo priznati da i nismo aktivni koliko bi trebali biti.

Svakoj je ženi bolna točka, pogotovo kada obuče haljinu ili košulju bez rukava, upravo dio kojeg zovemo triceps. Unutarnji dio ruke koji odaje koliko smo mu se posvetili.

Predivno je vidjeti lijepe njegovane ruke sa zategnutom kožom sve do ramena. Stoga otklonite zablude i pokrenite svoje ruke u vježbama s bučicama i zauvijek otklonite zastavice, a ponekad i nakupljeni celulit.

vježbanje tricepsi

Žene se obično boje vježbanja s bučicama jer vlada zabluda oko toga da se pri takvim treninzima previše „jačaju“ ruke i pumpaju mišići.

Vjerujte pokraj dobrog i školovanog trenera nećete imati „boksačke“ ruke već ćete ih s pravilnim i nimalo napornim vježbama vrlo brzo dovesti u red.

Dakako, osim o samom treningu treba se početi voditi računa i o prehrani

Upravo iz svih navedenih razloga, a to je taj „bolni“ gornji dio mojih ruku, krenula sam s puno nade u teretanu hotela Esplanade.

Zašto baš tamo? Zato što sam otkrila predivno mjesto u kojem se osjećam jako dobro, paženo i maženo.

Mlada trenerica uljievala mi je povjerenja jer je vrlo suvereno baratala materijom, a atmosfera u teretani bila je iznimno ugodna, bez preglasne elektroničke muzike, i predugog čekanja na sprave.

Napokon sam se osjećala kao kad vježbam, doduše prerijetko:), kod kuće, bez sažaljivih pogleda „isklesanih“ tijela koji svakodnevno promatraju svaki milimetar svojih mišića u ogledalu zbog čega sam puno puta započinjala i odustajala ići u teretanu.

bucice vjezbanje tricepsi

No, kako je uvijek potrebno biti vođen od stručne ruke shvatila sam da moje mahanje s rukicama u kućnoj radinosti neće tako brzo dovesti do rezultata kao kad se posao radi s trenerom. Zato sam u potrazi za mjestom gdje ću se željeti vraćati na treninge pronašla sofisticirano mjesto teretane u Esplanadi, mjesta po mjeri svih koji su došli vježbati prvenstveno zbog sebe i svog zdravlja.

Trenerica mi je objasnila da ako se želim riješiti mlohavih ruku, a i tvrdokornih naslaga kod onih koji ih imaju, ne treba nikako preskakati vježbe za ruke.

Vježbe se ne dijele na muške i ženske

Treninge i vježbe treba birati ovisno o ciljevima koje imamo.

Neke od vježbi kojima sam započela svoje treninge i s kojima sam počela zatezati i jačati tricepse su sklekovi, dizanje bučica male težine iznad glave te povlačenje užeta na cross spravi.

Slažem se da neke od ovih vježbi možete raditi i kod kuće, ali budimo iskreni kolika nam je motivacija? Kada jednom počnete izvoditi vježbe sa stručnom osobom i u okruženju koje vam je ugodno zapravo jedva čekate da dođete ponovno, vjerujte. Jer moja trenerica ima najbolje oko za moj napredak, za one vrste vježbi koje su najbolje za stanje mog tijela kao i broj izvođenja kako bi me dovela do mog cilja.

Dakako, ne mojte zaboraviti da treba i jesti pametno kako ne bismo nakupljali i zadržavali višak vode u tijelu. Slana jela svedite na minimum jer sol zadržava vodu, a također jednako postupite i s visokokaloričnim jelima.

naslovna vježbanje5

IZDVOJENO – RIJEČ TRENERICE

Triceps je mišić ruke koji je jako važan za tri stvari:

1. za ispružanje podlaktice u laktu
2. za stabilnost ramena
3. da vaše ruke izgledaju sjajno i seksi kada nosite majicu bez rukava:)

No za lijep izgled ruku nije dovoljno raditi vježbe samo za triceps, potrebno je vježbati sve mišiće ruku.
Uz ovih 5 vježbi s bučicama za tri tjedna će te oblikovati ruke. Svaki drugi dan preporučuje se pauza kako bi se mišići oporavili i postali jači. Svaku vježbu izvodite u 3 serije po 15 ponavljanja. Početnici neka koriste opterećenje od 2 kilograma.

1. Biceps pregib
U stojećoj poziciji držite bučice u svakoj ruci. Laktovi neka budu uz tijelo, lagano podižite
bučice prema prsima te kontrolirajući pokret spuštajte bučice u početnu poziciju.

2. Podizanje bučica do brade
Primite bučice u ruke dlanovima okrenutima prema tijelu. Lagano podižite ruke prema bradi gurajući laktove u stranu. Polako vraćajte ruke u početni položaj.

3. Triceps kickback
U pretklonu držeći bučice uz bokove ispružite ruke iza sebe. Dlan okrenite prema dlanu, a ruke neka budu paralelne s podom. Zategnite tricepse a potom vratite ruke u početni položaj.

4. Potisak bučicama iznad glave
Primite bučice iznad ramena, dlanovima okrenutim prema licu. Izravnajte ruke iznad glave. Savijte laktove vračajući se u početnu poziciju.

5. Odručenje bučicama u pretklonu
Držite bučice dlanovima okrenutima od sebe, u pretklonu i ravnih leđa. Podižite obje ruke u stranu lagano savijenih laktova.

Naravno rezultati ovise ne samo o vježbanju nego o vašoj dosadašnjoj formi i ponajviše o prehrani.

Health Club Esplanade
Health Club
T. +385 (0)1 4566 059
M. +385 (0)91 4566 601
E. info@healthclub-esplanade.com