Koji su najbolji predstavnici super hrane

Što neku hranu stavlja na tron super hrane današnjice?

U prvom redu, ne bi vjerovali, je vrlo niska kaloričnost što govori o trendovima u prehrani modernog čovjeka.
Drugo niska razina šećera zbog brige o zdravlju te puno vlakana koji pozitivno utječu na rad probavnog sustava i na kraju mnoštvo vrijednih nutrijenata za sve koji žele uravnoteženu, raznovrsnu i umjerenu prehranu.

superfood hrana salate

Ako se želite osjećati zdravo, u idealnoj težini te sjajno u svakom pogledu, ova hrana će vam uvelike pomoći u tom osjećaju.

Biljke i povrće zelenih listova

Zeleni listovi na jestivim biljkama i povrću puno je vlakana, vitaminima i mineralima što tijelu omogućava izvrsnu preventivu u borbu protiv potencijalnih bolesti srca. Zeleni listovi, pogotovo pripremljeni sa što manje obrade, pomažu doslovno svakoj stanici u razvoju našeg tijela.

Zeleni najbolji predstavnici su kelj i špinat, no treba istaknuti listove maslačka a svi su izuzetno ukusni i nutritivno vrijedni. Ovi zeleni šampioni mogu biti dodatak i prilog različitim jelima, a savršeno se konzumiraju i sirovi kao smoothie ili kuhani. Ne zaboravite da oni ne moraju biti samo dodatak nekom od glavnih jela, oni su sjajan dodatak svakom omletu ili umacima.
Ova zelen sadri velike doze vitamina A, C, K, folata, kalija i kalcija.

kolač torta desert

Jedite kupusnjače želite li smanjiti rizik od raka

Na svoj popis zdravih namirnica svakako dodajte brokulu, prokulice, cvjetaču, kupus i kelj. Istraživanja pokazuju kako ova vrsta namirnica usporava rast stanica raka i sprečava stvaranje slobodnih radikala. Ovo povrće može se početi kombinirati i jesti već od samog doručka kao dio nekog finog quicha ili pite, te tako započeti dan s briljantnim hranjivim sastojcima.

zeleno povrće

Bobičasto voće

Slasno, slatko i puno zdravih sastojaka, bobičasto voće sprečava zaista mnoge bolesti poput raka, dijabetesa, srčanih tegoba, a manje je poznato da utječe i na sprečavanje nastanka čireva. razne voćne bobice smiruju nervozan želudac a odlične su u regulaciji lošeg kolesterola. Najbolje ih je jesti svježe i to ujutro možda kao voćnu salatu, a tijekom dana kao okrepljujući smoothie ili dio nekog finog deserta.

Grahorice saveznici idealne težine

Grahorice podižu razinu hormona lepatina koji pomaže u suzbijanju apetita. Uz bogatu kolekciju vitamina, kalcija, fosfora pomažu u održavanju funkcije mozga, izvrsni su za kožu, a poznati su borci u smanjenju krvnog tlaka.
Savjet više: krumpir i kruh zamijenite s nekom od grahorica i vrlo brzo ćete vidjeti zadovoljavajuće promjene svoga tijela.

orasi hrana

Orašasti plodovi

Malena šaka orašastih plodova dnevno će osigurati toliko potrebne tijelu omega-3 masne kiseline, melatonin i snažni vitamin E. U toj zajednici oni vam pomažu pri radu srca, ali i prevenciji od Alzheimerove bolesti. Orašaste plodove možete jesti ujutro kao dio doručka, kao međuobrok, umjesto grickalica u kinu ili pred TV ekranom, dok čitate omiljenu knjigu. Dodajte šaku orašastih plodova u pahuljice u smoothie ili uz fini desert.

crna čokolada

Crna čokolada

Crna čokolada, umjereno korištena, obiluje antioksidansima, zbog čega je vjerna pratiteljica naše prehrane i ne treba je se lišiti. Može pridonijeti pozitivnom raspoloženju, živahnom krvotoku, snižava krvni tlak, te smanjuje loši kolesterol. Ipak nemojte pretjerati u konzumaciji.

Chia seeds

Proslavljene Chia sjemenke

Chia sjemenke su malene ali snažne, pune nutricionističkih i hranjivih blagodati. One su bogate omega-3 kiselinama, antioksidansima, proteinima, mineralima i vlaknima. Jako su dobrodošle onima koji žele smanjiti apetiti, jer jednostavnim trikom stvaraju osjećaj zasićenosti u želucu.

Stavite li ih u tekućinu one nabubre te dodavanjem žlice ili dvije u neko od jela nadopunjuju okus obroku, a vama smanjuju porciju. Malo tko zna da su one bez okusa i zato su jako zahvalne upravo i u nastojanju smanjenja tjelesne težine. Stavljate ih slobodno u svu vrstu jela od smoothiea, umaka, juha ili salata.