
Silikonska dolina bila je i jest neobično mjesto – Hollywood za genijalce.
Silikonska dolina iznjedrila je neke od najutjecajnijih ljudi na svijetu i najprepoznatljivijih brendova tijekom rasta tehnološkog mjehurića ’90-ih.
Dolina uspjeha, koja će premijerno biti prikazana 13. siječnja u 22:00h na National Geographic-u, razmiče zavjesu i publici predstavlja stvarne priče tih osnivača o njihovim prijateljstvima, suparništvima, pobjedama i porazima.
Ova šestodijelna limitirana serija svojim pristupom do tih pionirskih i uglednih ljudi u svijetu tehnologije, pratit će priče koje su stvorile povijest tog doba.
Od STXtv-a, televizijskog odjela STX Entertainmenta Roberta Simondsa, skupa s autorom, showrunnerom, redateljem i izvršnim producentom Matthewom Carnahanom (Showtimeov “House of Lies”) i izvršne producentice Arianne Huffington.
National Geographic pridobio je dvostrukog dobitnika nagrade Emmy, glumca Bradleya Whitforda (“Get Out,” “The Post,” “The West Wing”), Stevea Zahna (“War of the Planet of the Apes,” ABC’s “The Crossing”) i Lamorne Morris (“Game Night,” “New Girl”) da preuzmu glavne uloge u šestodijelnoj limitiranoj seriji Dolina uspjeha.
“Silikonska dolina bila je i jest neobično mjesto; Hollywood za genijalce,” rekao je Carnahan.
“Procvat internetskih tvrtki u ’90-ima otvorio je ustave ne samo nevjerojatnim tvorcima, već i Wall Streetu, masovnim medijima i zbirci očaravajućih šarlatana.
Oduševljen sam što su tu Bradley, Steve, Lamorne i ova zvjezdana ekipa, upravo zato što svi oni, svatko na svoj način, prekidaju s tradicionalnim baš poput ljudi koje portretiraju.”
Okupljenu ekipu zaokružuju John Karna (“Lady Bird,” MTV’s “Scream”), koji će glumiti Marca Andreesena, računalnog inženjera koji je koautor Mosaica, prve internetske tražilice. Dakota Shapiro (“The Affair”) i Oliver Cooper (“Red Oaks, “Project X”) glume studente američke Ivy League, koji su iz svoje sobe u studentskom domu pokrenuli theglobe.com, jedan od prvih sajtova za društveno umrežavanje.
“Dolina uspjeha priča iznenađujuće, provokativne i nadahnjujuće priče o ranim pionirima Silikonske doline”, rekla je Carolyn Bernstein, izvršna dopredsjednica odjela za razvoj i produkciju igranih serija za National Geographic.
“Matthew i njegova ekipa osmislili su organski i dinamičan način da isprepletu intervjue i stvaran život ikona Silikonske doline kako bi produbili i naglasili autentičnost i nepredvidljivost ove fascinantne, istinite priče.”
“Matthew je napisao originalnu i dobro potkovanu seriju Dolina uspjeha, i pronašao jedinstven format, koji će plijeniti pozornost publike i držati je u napetosti,” rekla je Jada Miranda, EVP i voditelj igranog televizijskog odjela u STXtv-u.
“Čast nam je što donosimo te dojmljive priče na mali ekran uz National Geographic te nismo mogli tražiti bolju glumačku ekipu da nam pomogne predstaviti svjetskoj publici to nevjerojatno vrijeme u američkoj povijesti.”
Serija će se emitirati početkom 2019. na National Geographicu u 172 zemlje na 43 jezika. STX će distribuirati seriju u Kini, nastavljajući sa strategijom tvrtke da poveže američko i kinesko tržište.
Uz dopuštenje: Impressum komunikacije (sve fotografije)
