Vrhunski namještaj koji osvaja mnoge domove

Zašto je pametno uložiti u kvalitetu? O ovom važnom pitanju kada je lijep, a ujedno kvalitetan namještaj u pitanju razgovarali smo s gospodinom Davorom Curmanom, direktorom Qualis tvrtke koja posljednjih deset godina polako, ali sigurno vrhunskim namještajem ušla u mnoge domove.

namještaj

W: Kada ste se počeli baviti prodajom namještaja?

Već od studentskih dana krenuo sam u svijet namještaja. Kao student montirao sam namještaj. Pokrenuo sam proizvodnju pločastog namještaja. Nakon toga sam otišao u veleprodaju namještaja i bio zadužen za vođenje 150 poslovnici diljem Hrvatske. A 2008. godine pokrećem svoju tvrtku i otvaram maloprodaju namještaja Qualis.

qualis-1

W: S kojom ste vizijom krenuli tada i gdje ste danas?

Oduvijek sam želio imati salon namještaja, ponuditi na tržištu nešto drugo u odnosu na ostale salone namještaja. Put nije bio nimalo lak, otvorio sam dućan u vrijeme početka svjetske recesije. Ustaljeni stereotipni saloni namještaja bili su osuđeni na propast. Zahvaljujući drugačijem pristupu, viđenjem i prilagodbom na novonastalu situaciju na tržištu uspjeli smo se unatoč krizi i konkurenciji jakih kuća održati na životu.
Specijalizirali smo se za prodaju sjedećih garnitura – Qualis high premium Kler kolekcija, Qualis premium Vero kolekciju, a uskoro na tržište postavljamo i Qualis basic brend – trendsofa.

qualis-2

W: Koliko je KLER prepoznat kao brend u Hrvatskoj?

Nažalost brend Kler nije toliko poznat na tržištu, iako po svojoj kvaliteti konkurira poznatim brendovima u svijetu namještaja. No, ono zašto mi volimo Kler i toliko u njega vjerujemo nije samo njegova kvaliteta bez premca već i jedna druga činjenica. Danas je teško pronaći proizvođača koji nije u rukama velikih fondova.

qualis-3

Kler je obiteljska firma koja ima tradiciju više od 40 godina. 12 000 m2 suvremenog proizvodnog pogona, 36 vlastitih trgovina namještaja u Poljskoj, više od 200 partnera diljem svijeta. Kler se odlikuje vrhunskim dizajnom, funkcionalnošću, pomno biranim materijalima, a ono što čini razliku su detalji same izrade.
Pred nas je stavljen veliki zadatak, ponudit Kler hrvatskom tržištu, a mi smo uspjeli ne prodavati Kler – već živjeti Kler.

qualis-5

W: Vaša usluga nije tipična. Po čemu se razlikuje od drugih, što pružate kupcu od dolaska na prodajno mjesto, pa do same realizacije kupnje? Možete li nam ukratko opisati proces i je li to ključ vašega uspjeha?

Kao što smo već i rekli detalji čine razliku, a takav pristup imamo i prema našim klijentima. Trudimo se našim klijentima pružiti vrhunsku uslugu, obzirom da vrhunski proizvod imamo. A što znači vrhunska usluga?
Nudimo zaista sve i kod nas je zaista kupac na prvom mjestu i tako se mora osjećati od trenutka ulaska u prodajni salon, no i dugo nakon izlaska iz njega s našim proizvodom. Klijent može dogovoriti termin posjete u vrijeme koje njemu odgovara.

qualis-4

Ako želi može dobiti osobnu savjetnicu ili savjetnika. Definitivno se zalažemo za individualni pristup i pružamo ugodnu i opuštajuću atmosferu. Kod nas ćete, osim što ćete moći pogledati i kupiti vrhunske sjedeće garniture uvijek dobiti i odličnu kavu. Tu je naravno i kutak za djecu, jer treba misliti i o našim najmlađima.

w: Koji su trenutno trendovi u svijetu sjedećih garnitura? Prate li Hrvati te trendove?

Trendovi dolaze i odlaze, a klasična elegancija uvijek ostaje.

qualis-6