Piers Adam i Marc Burton

Razgovarali smo s idejnim začetnicima Piers Adamom i Marcom Burtonom o fantastičnoj ideji pokretanja japanskog restoranu kojem se jede prema Izakaya filozofiji, a koji će imati sadržaj u kojem se ne uživa samo u japanskim specijalitetima već i kompletnom životvornom prostoru u kojem se kreću Gejše te se može i zaplesati na plesnom podiju. Cjelokupan užitak u hrani i zapravo svakodnevnoj predstavi tradicionalnih japanskih užitaka može se doživjeti u južnom Kensingtonu Londona u kojem je otvoren restoran Ramusakeu.

W: Zašto ste odabrali specifičan koncept Gejše u restoranu Ramusake? Da li je južni Kensington bio ključan faktor?
Piers: Južni Kensington, kao jedan od najsofisticiranijih i najslikovitijih dijelova Londona, idealna je lokacija i ključni faktor za postavljanje izvornog koncepta Gejše u Ramusakeu. Oduvijek težimo stvarati prostore vezane uz lokalnu zajednicu, a i osjećali smo da južni Kensington zbilja treba jedan izvanredan japanski restoran.

W: Koja je ideja koncepta Gejše i gdje ste dobili inspiraciju?
Marc: Geisha je ideja bazirana na nevjerojatnoj Izakaya filozofiji japanske hrane. Naš cilj je popuniti prazninu između restorana u kojem se isključivo jede i noćnog kluba. To uključuje iskustvo dobrog obroka gdje možete jesti nevjerojatnu Izakaya japansku hranu, zatim popiti koktele od ruma i sakea te uz odličnu glazbu na plesnom podiju plesati sa svojim prijateljima u opuštenoj atmosferi. Inspiracija za Geisha koncept došla je od nas obojice jer smo primijetili da je japanska hrana postala izrazito popularna u Londonu u posljednjih desetak godina. Bili smo inspirirani mjestima kao što su “Villa Romana” u Saint Tropezu, “Baoli” u Cannesu i “Lio” u Ibizi. To su mjesta koja nude cjelokupnu ponudu zabave gdje se može izaći na večeru s prijateljima a tijekom večeri okruženje zove na zabavu i ples. Stvarno osjećam kako je London spreman za ovakav tip restorana.

Ramusake

W: Kakvo iskustvo gosti mogu očekivati dolaskom u Vaš restoran?
Marc: Gosti mogu očekivati potpuno drugi svijet japanske elegancije i živosti tijekom večere. Mogu očekivati užitak u nekim od izuzetnih japanskih delicija i svjedočiti kako Geisha u Ramusakeu, magično razvija svoje čari od početka večere pa sve do njezina kraja. Preobrazba tijekom večeri za svakog gosta biti će briljantno iskustvo. Dok se nakon večere rasvjeta lagano prigušuje, glazba se postupno pojačava, a na plesni podij dolaze sjajne Gejša i Kabuki izvođači.

W: Da li postoji nešto na jelovniku na što ste posebno ponosni?
Marc: Nekoliko je jela, ali i pića, na Ramusakeovom jelovniku koje bih izvojio, a to su Ramusake goveđi file Tataki s ponzuom od luka i čipsom od češnjaka, specijalna Sashimi pizza te pileća krilca s roštilja u teriyaki stilu. Posebno bih, što se pića tiče, preporučio “Bloody Samurai” , jedan od naših najboljih koktela koji je sačinjen od ananasa, crvene naranče, marakuje, šećera i limete s mrvicom sirupa grenadin. Također preporučujemo i “Dragon head” piće, koje se nudi tijekom nastupa Gejši i Kabuki izvođača.

W: Kakav je vaš radni odnos? Da li odvojeno radite na financijama i marketingu?
Piers: Naš zajednički rad je oduvijek nevjerojatno dobar. Naš poslovni odnos je započeo u klubu Mahiki and Whisky Mist. Marc i ja smo imali različiti krug poznanstava koji su se idealno nadopunjavali. Restorani stvaraju posebnu atmosferu uz prekrasnu mješavinu ljudi. Uvijek imamo zajedničku jedinstvenu ideju i viziju kada radimo skupa. Marc je dobar u stvaranju vrhunskog tima ljudi i stvaranju drugačijih, sjajnih mjesta za razgovor i zabavu.

W: Radeći u klubovima kao što je Mahiki and Whisky Mist, što biste rekli koji je ključ uspjeha u mjestima za noćni izlazak?
Piers: Noćni život, posebice u Londonu, izrazito je konkurentan i dinamičan te želite li biti uspješan u ovoj grani morate se isticati od ostatka konkurencije. Važno je uvijek nadograđivati i razvijati svoje usluge. Bit je stvoriti jedinstveno iskustvo koje će ljudi pamtiti, ali i vlastiti tim istomišljenika koji vole brinuti o svojim gostima i raditi upravo ovu vrstu posla.

 

Tekst uz dopuštenje Wish hr partnera, Quintessentially Lifestyle.

Quintessentially

Facebook Like Button