Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene

Na Facebooku je, u grupi “Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom” pokrenut izbor u kojem se biraju vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene.
Organizator je G.E.T. Report, medijska platforma zagrebačke Udruge G.E.T. (gastronomija, enologija, turizam).

tomislav stipolsek

Zašto izbori vinske Dame i vinskog Gospodina?

Kao što je to već dosta dugo u svijetu, tako i kod nas u zadnjih 10, 15 godina vinari i vinarke sve više postaju dio jet seta; prati ih se kamo izlaze, koje restorane posjećuju, njihove riječi imaju težinu, određeni krugovi prate njihov modni izričaj ili da to kažemo ukratko – vinari i vinarke, htjeli ili ne htjeli, postaju medijske osobe.

Je li to dobro?
“Mi smatramo da jest.”, kaže Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T., “Kao prvo, medijska osoba sama po sebi izaziva pažnju, a posljedica toga je, naravno, marketing za njihova vina.

Isto tako, stvara se određena percepcija oko vinara i vinarki pa takva, ‘ajmo reći, medijska slava prelazi i hrvatske granice te oni automatski postaju svojevrsni ambasadori hrvatskog vina; ne samo svoje vinarije, nego općenito.

Medijska prepoznatljivost im omogućuje da se njihov glas jače čuje, što vjerujte, nikad nije loše. Neki vinari i vinarke su to prepoznali, neki još uvijek nisu, neki to koriste maksimalno koliko mogu, neki malo manje.

U želji da istaknemo ljude koji su prepoznali vrijednost takve situacije, organizirali smo ovaj izbor, a možda najjači motiv je da one, koji to još nisu prepoznali, uputimo u pravom smjeru. Ono što ocjenjujemo u ovom izboru su: stil, karizma, javni nastupi, ‘ono nešto’, tzv. X faktor, komunikativnost, ali i vina.”

stipolsek tomislav vinska gospoda i gospodin

Kako se odvija izbor vinske Dame i vinskog Gospodina?

Uredništvo G.E.T. Reporta predložilo je svoj izbor, a publika ima mogućnost nominirati osobe po svojem izboru. Nominacije traju do 30.9.2020. Nominirana osoba može biti vinar ili zaposlenik vinske kuće vidljiv javnosti. U finalni izbor će ući deset muških i deset ženskih osoba s najviše lajkova.

Nominacija se vrši tako da se u Facebook grupuVinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom” objavi fotografija osobe koju se nominira, uz sljedeće podatke: izvor fotografije, ime i prezime nominirane osobe, vinarija i funkcija, kao i razlog za nominaciju.

Izbor će se odvijati od 1.10. – 31.10.2020.

Publika će glasati za svoje favorite na društvenim mrežama, a žiri odvojeno. Lajkovi publike donose 50% ocjene, a bodovi žirija 50%. U ocjenjivanju treba uzeti u obzir, prije svega, kao što je rekao Tomislav Stiplošek, ‘ono nešto’, tzv. X faktor.

davor zdjelarevic

Ocjenjuju se osobni stil, karizma, način komunikacije,… To uključuje javne nastupe, osobni pristup prezentaciji, marketing na društvenim mrežama i uopće komunikaciju s medijima i publikom.

Članovi žirija su različitih zanimanja, no redom poznavaoci vina i vinske scene, a dolaze iz svijeta mode, umjetnosti, lifestylea i komunikacija.

To su: Tomislav Stiplošek, Sanja Muzaferija, Suzy Josipović Redžepagić, Vlatka Vužić, Andreja Pančur, Dijana Grgić, Vedrana i Giuliano Dodig, Ronald Braus, Rene Karaman i Željko Garmaz.

“Zahvalni smo članovima žirija što su stali uz našu ideju, kao i sponzorima koji su prvi prepoznali i podržali ovu akciju, a to su: Barcaffe espresso, destilerija Aura i bačvarija Srnec.
Velika hvala i svim medijima koji ju podržavaju svojim objavama i praćenjem izbora.” – dodaje Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T.

Facebook Like Button