Boje tanjura utječu na apetit

Brojni faktori utječu na apetit osobe pa tako crvena i žuta potiču veću potrebu za konzumacijom hrane. Lagana glazba i prigušeno svijetlo potiču manju i sporiju konzumaciju hrane. Jedno je sigurno jačina osvjetljenja te boja tanjura i zidova imaju utjecaj na količinu hrane koju osoba konzumira.

Osim boje tanjura važna je i boja hrane koju osoba jede, zbog kontrasta koji se dobiva. Što manji kontrast osoba ima ispred sebe to će više hrane pojesti. Osobe koje jedu brzo imaju veće šanse za prejedanjem jer ne mogu shvatiti kada su site. Osobe koje obraćaju pažnju na način na koji jedu i ako jedu polako i sa više pažnje napraviti će bolji izbor i moći će smršaviti ako žele.

Tanjuri umirujuće boje poput sive ili roze će vas potaknuti da obratite pažnju na okruženje i obrok koji konzumirate. Ako želite smanjiti unos uhljikohidrata u svoj organizam, hranu jedite iz plavih tanjura.

Nije dobro u potpunosti izbaciti ugljikohidrate iz prehrane jer su oni važan element za balansiranu prehranu, ali pratite svoje porcije. Jedna četvrtina porcije ugljikohidrata je idealna porcija.

Nikako se ne preporuča ugljikohidrate posluživati na bijelim tanjurima ako je osoba sklona njihovom pretjeranom konzumiranju. Kako bi izbjegli pretjeranu konzumaciju, savjetuje se da ugljikohidrate poslužujete na crnoj, crvenoj ili tamnoplavoj boji tanjura.

Hranu poslužujte na velikim tanjurima jer ćete na taj način dokazano manje pojesti. Osobe koje jedu iz manjih tanjura imaju potrebu pojesti više porcija jer nemaju osjećaj koliko su pojele.

Kako bi pojeli manju porciju deserta savjetuje se da desert jedete na tanjuru suprotne boje od boje deserta. Pa tako desert svijetle boje jedite iz tanjura tamne boje, a desert tamne boje jedite iz tanjura svijetle boje.

Zapamtite da što veći kontrast napravite između boje hrane i boje tanjura, veće su šanse da ćete manje pojesti.