Odradite 4 minute vježbanja u krevetu i krenite sretni u novi

Sigurno vam je poznat onaj osjećaj kada se ujutro probudite i kada se nikako ne može razbuditi što god napravili. Ali postoji jedan trik koji će vam pomoći u razbuđivanju, a radi se o treningu u krevetu, koji treba napraviti prije nego ustanete.

Trening u krevetu traje svega 4 minute, a osim što će vas razbuditi, istegnuti će vam svaki dio tijela i nakon njega ćete se osjećati odlično i puni energije.

Vježbanje započnite ležeći na leđima, sa ispruženim rukama i nogama. Ruke ispružite iznad glave. Spojite ruke i noge na sredini trbuha, na način da ih počente odizati u zrak iznad kreveta.

Kada spojite ruke i noge, zagrlite noge rukama i skvrčite ih u koljenima. Grleći noge počnite se spuštati u početni položaj i ne spuštajte noge na krevet. Vježbu ponavljajte 1 minutu.

U drugoj vježbi isto tako ležite na krevetu i ruke stavite uz tijelo, podignite noge, vrat i glavu. Kada podignete navedene dijelove tijela počnite raditi škarice.

Škarice radite tako da naizmjenično stavljate jednu nogu pod drugu nogu i za vrijeme izvođenja vježbe ne spuštajte glavu i ruke na krevet. Ovom vježbom ćete učvrstiti svoje trbušnjake. Vježbu izvodite 1 minutu.

U trećoj vježbi i dalje ostaje ležati na leđima, podignete ruke uz tijelo prema gore, a noge maksimalno raširite u svaku stranu, ali pazite da budu ispružene.
Ubrzanim tempom se dižite i kada ruke dotaknu stopalo jedne noge vratite se u početni položaj i ponovite vježbu sa doticanjem stopala druge noge. Vježbu ponavljajte 1 minutu.

U zadnjoj vježbi sjednite na krevet i noge savijte u koljenima dok ruke stavljate iza sebe. Ruke ispružite ravno tako da dlanove okrenete prema naprijed. Vježbu započnite podizanjem jedne noge i titranjem istom nogom oko pola minute. Istu vježbu ponovite i sa drugom nogom u trajanju pola minute.

Ove jednostavne vježbice će vam pomoći da se razbudite i da imate više energije od jutra pa sve do kraja dana.