Disanje: savladajte tehniku disanja koja doprinosi zdravlju

Zdravlje potiče sreću i inspirira pojedinca da produbi svoje znanje o sebi i svijetu, stoga naučimo pravilno disati.

Zdravlje znači savršena ravnoteža u svim sustavima tijela i uma

Tijelo i um jako su povezani i zato je jako bitno brinuti se za oboje. Svaki čovjek želi sreću, a jedino kada je zdrav, on može ostvariti tu sreću i sklad sa samim sobom.

Zbog velikih zahtjeva od okoline danas je pojedinac primoran iscrpljivati se i na fizičkim i na psihičkim razinama. Zbog ovih opterećenja on pati od bolesti, napetosti, stresa i ostalog.

Kroz ovaj tekst donijeti ćemo vam jednu od tehnika disanja, a ostale tehnike moći ćete pratiti u slijedeća dva nastavka.

Disanje i važnost disanja

Disanje je najvažniji aspekt života i kroz disanje ćemo dobiti najviše energije. Kroz kvalitetno disanje može se dobiti dobar san, pročistiti će se duh i tijelo, dobiti ćete privlačno lice, otkloniti će se kiselina u želucu, zatvor, i mnoge druge tegobe postati će prošlost.

Tijelo će postati snažno i blistavo. Tehnikom disanja ukloniti će se 30-40 posto blokada u arterijama i tako spriječiti srčani udar.

Disanje je najvažniji proces našeg tijela

U svakodnevnom životu možemo danima biti ostati bez hrane i vode, ali bez zraka samo nekoliko sekundi. Zbog ubrzanog i neurednog načina života većina ljudi nepravilno diše upotrebljavajući samo 30-40% kapaciteta pluća.

To je jedan od razloga zašto je naše tijelo umorno i bolesno. Isto tako mala količina kisika koja se unosi u tijelo zbog neispravnog i kratkog disanja uzrokuje odumiranje stanica.

Stanice se počinju gušiti, a tijelo počinje rano stariti. Mozak je organ koji treba tri puta više kisika od ostalih organa i ako taj organ ne dobije dovoljno kisika, on ga crpi iz ostalih organa.

Manjak kisika u mozgu uzrokuje nedostatak koncentracije, slabo pamćenje, nezadovoljstvo, letargičnost, depresiju i ostalo. Zato su mnogi ljudi iscrpljeni na fizičkom i mentalnom nivou. Mozak koristi čak 65% metaboličke energije tijela i 20% ukupnog toka krvi.

disanje tehnike disanja

Tehnika dubokog disanja

DOBROBITI DUBOKOG DISANJA
Naše tijelo je sačinjeno od stanica koje za svoj rad i održavanje trebaju određenu količinu kisika. Ovom vježbom dovodimo dovoljnu količinu kisika u svoj primarni spremnik, pluća, stomak i u mozak. Dubokim disanjem također proširujemo kapacitet pluća i dovodimo veliku količinu kisika u mozak. Kisik u mozgu aktivira pinealnu i pituitarnu žlijezdui, povećava aktivaciju neurona i svih stanica mozga. Uklanja depresiju, opušta i daje miran um.

IZVOĐENJE TEHNIKE DISANJA
Sjednemo prekriženih nogu, takozvanu lotos pozu i provjerimo jesu li nam kralješnica, vrat i glava ravni.
Ruke izravnamo i polegnemo ih na koljena il tako da su nam kažiprst i palac spojeni ili ispruženih dlanova prema gore.
Dišemo duboko.
Kada udišemo trbuh ide van, a kad izdišemo unutra.
Udišemo i izdišemo što više zraka, tako da se pluća napune što većom količinom kisika.
Za vrijeme izvođenja možemo vizualizirati kako pozitivna energija ulazi u tijelo, a negativna energija i bolesti idu van. Vježba se izvodi 5 minuta.

Tekst: Divine Energy Park, Zagreb