Potaknite metabolizam malenim trikovima

Savjeti za ubrzavanje metabolizma.

Velik postotak ljudi diljem svijeta žali se na usporeni metabolizam i nezadovoljni su njegovim funkcioniranjem. Kako bi smanjili težinu, ne sežite za „čarobnim“ namirnicama koje smanjuju tjelesnu masu jer ne postoje namirnice od kojih možete smršaviti bez da pripazite na vlastitu prehranu i ne uvedete neke nove promjene u vlastiti život, poput redovne tjelovježbe. Iako je za većinu ljudi tjelovježba „tlaka“ od mnogobrojnih dnevnih obaveza, pokušajte pronaći vrijeme za svoje zdravlje.

Postoje namirnice koje ubrzavaju metabolizam kalorija i one od kojih imamo osjećaj da nam „brže“ zasite organizam te duže vrijeme nismo gladni. Za pravilno funkcioniranje izrazito je važan metabolizam masti, jetre kao organa te hormonska ravnoteža. Kako bi naša jetra bila uvijek zdrava i u funkciji potrebno je u prehranu uvoditi namirnice koje prema jetri djeluju zaštitnički.

Za ubrzanje metabolizma preporučuju se namirnice poput: mrkve, maslačka, radiča, jagoda, šljive, patlidžana, čaja, kave (u umjerenim količinama), zobene kaše, nemasnog mesa, zeleni čaj, grejp, čili papričica i umjereno začinjenih jela.

Kako ćete ubrzati metabolizam?

1. Ako ste do sada konzumirali hranu samo jedanput na dan, promijenite vaše životne navike. Neka vaši obroci budi manji, ali češći.
2. Pokušajte količinu slatke hrane svesti na minimalnu.
3. Ne izgladnjujte se i ne idite na drastične dijete, a u svakodnevni život uvedite redovnu tjelovježbu.
4.Konzumirajte barem 8 čaša vode (2 L) svaki dan.
5. Uvedite intervalno vježbanje (izmjena aerobnih vježbi i vježbi istezanja) koje troše više kalorija na sat, nego vježbanje umjerenim tempom.

Autor: Magistra nutricionizma Marina Jakšić