Mirjana Brlečić kroz svoje putovanje Japanom

Japanska riječ za Japan je Nippon ili Nihon – “Zemlja gdje izlazi sunce”.

Japan je jedna od najuređenijih zemalja svijeta, a ljubaznost koju Japanci iskazuju je nestvarna. Vrlo su ljubopitljivi, često pitanje koje će vam postaviti: koje ste krvne grupe! 99% stanovnika Japana smatra se Japancima. Kvadratni metar građevinskog zemljišta košta 350.000 dolara, do nedavno je bio pola milijuna!

tokyo

Tokyo, grad s 34 mil. stanovnika. Zgrada Asahi Beer Hall (Flamme d’Or) sjedište japanska pivarska kompanija Asahi, dizajnirao je Philippe Starck. Na vrhu staklene pivske čaše – prekrasan restoran i još ljepši pogled na Tokyo.

fuji tokyo-1

Inspiracija za novu liniju započela je u Japanu i u inspirativnom Parizu. Izuzetno uspješna osnivačica kozmetičke linije Nikel® magistra farmacije Mirjana Brlečić prošlih je mjeseci putovala preko dva kontinenta i upoznaje nas kroz ovaj intervju sa novim nadahnućima kroz slike i opise predivnih mjesta koje je posjetila.

tresnja kyoto

W: Vaša Nikel® linija oduševila je mnoge ljubitelje prirodne kozmetike. I kada smo pomislili da ste dosegli vrhunac Vi nas iznenađujete s novim idejama. Koje je ideje u vama pobudio daleki Japan?
Prvi dojam – nevjerojatno čist! Nevjerojatno uređen! Prava inspiracija!

priprema-hrane tokyo-vidikovac

W: Što Vam se najviše sviđalo kada je u pitanju priroda egzotičnog Japana koja je vaše najveće veselje?
U gradovima parkovi, prekrasno uređeni.
100 km od Tokya planina Fuji, vulkan i sveti simbol Japana čije ime znači „vječni život”. Sveta planina izvorne japanske religije šintuizma čija su božanstva dusi prirodnih sila. Japanci se identificiraju s planinom, svakog se proljeća na tisuće njih penje do hrama na njenom vrhu kako bi gledali izlazak sunca. Nevjerojatno inspirativna je i ljepota tradicionalnih sela i jezera iznad kojih se uzdiže Fuji. Nadahnuće je pjesnicima i slikarima, a Fuji je upisan n UNESCO-v popis mjesta svjetske baštine u Aziji kao Fujisan, sveto mjesto i izvor umjetničkog nadahnuća. Obuzela me i nadahnula snaga te prirode, tako “teške” i tako čiste!

tradicionalni-sushi

W: Da li smatrate da je hrana bitan element za izgled kože tijela i što ste zaključili kako se hrane Japanci? Što ste isprobali od njihovih specijaliteta?
Hrana je vrlo bitna, prosječni životni vijek Japanaca je 86 godina! Nikel® filozofija je “izvana” i “iznutra”. Sve što unesemo u organizam, očitovat će se na našoj koži, ali i na našem raspoloženju! Japanci primjerice uopće ne jedu kruh! Riba na 100 načina, pečena ili sirova i najfinije što sam kušala u Japanu Kobe beef steak.

park-hakone

W: Čime nas mislite iznenaditi ako nije tajna u slijedećoj kozmetičkoj liniji?
Potpuno novom linijom, biti će to Collection Privé, točka na i mojeg rada!

hiroshima

PARIZ
Pariško proljeće, uz, za ljubitelje tenisa nezaobilazni Roland Garros, nudi brojne kulturne avanture. Ipak je najzanimljiviji kulturni ushit u 16. arondissementu, na rubu Bulonjske šume, zgrada Zaklade Louisa Vuittona. Ovu inovativnu zgradu, dragulj kultne arhitekture, dizajnirao je osamdesetsedmogodišnji Frank Gehry. Sagrađena je za potporu umjetnosti i kulturnoj baštini. I kako kaže Bernard Arnault, pokretač projekta: Željeli smo dati Parizu izuzetno mjesto za umjetnost i kulturu. Novi prostor otvara dijalog s publikom, nudi umjetnika i intelektualaca kao platformu za raspravu i razmišljanje.

paris-fundacija-louis-vuitton