Nova Yamamay kampanja predstavlja senzualne modele u koje ćete se zaljubiti na prvi pogled.
Sigurna sam da ste vidjeli djevojke (a i pokojeg dečka) koje nose majice s natpisom “Radit ću za cipele”.
Ove sezone nositi ćemo nakit koji donosi poruku i dodatno naglašava modnu osobnost.
adidas Originals predstavlja novi model kultne EQT kolekcije – EQT BBall ADV – inspiriran arhivskim linijama 90-ih
Suvremeno / Svevremeno – nova tema jubilarnog petog Zagreb Design Weeka.
Ovog proljeća GUESS s ponosom predstavlja svestranu zvijezdu i modnu ikonu Jennifer Lopez kao zaštitno lice GUESS proljetne kampanje.
Svakom novom kolekcijom dizajnerica unosi inovativnost u svoj dizajn te je ovaj put dizajnirala kolekciju vjenčanica koja se sastoji od 12 novih modela.
Pročišćeni vizuali i meke palete boja nagovještaju ženstvenu i senzibilnu modnu zimu u izvedbi luksuznog talijanskog branda.
Suradnja vrsne kazališne glumice i autorske radionice nakita Lapidarium rezultirala je fotografijama koje izražavaju pravi prikaz emocija kroz nakit.
Sezonska sniženja su konačno počela, što znači da je pravo vrijeme da se počastite trendi komadima na 30 posto popusta, koji ti poklanja Guess Accessories store.