Katarina Štimac

Kako izgleda i živi današnja uspješna poslovna žena koja je aktivna u tri grada Europe, pročitajte u intervjuu koji je za Wish hr dala gđica. Katarina Štimac.

S profesionalkom na mnogim poljima gđicom. Katarinom Štimac odradili smo intervju putem e-mail pošte koji je njen uobičajeni i najčešći kanal komunikacije, jer je to žena koja u korporaciji Procter & Gamble zauzima poziciju predstavnika tri različite tržišne marke, živi i radi u Budimpešti, uživa u ljubavi u Barceloni, dolazi privatno i poslovno u Zagreb i uza sve to vodi uspješan modni blog La KatWalk.

W: Rođeni ste u Zagrebu, radite u Budimpešti, volite u Barceloni? Kako izgleda život na tri adrese?

Trenutno živim na dvije adrese, između Budimpešte i Barcelone. Otkada sam se odselila i službeno odjavila iz Zagreba te smjestila u Budimpešti u listopadu prošle godine, svega sam dva puta bila u Zagrebu.

W: Navedite nam Top 3 mjesta za izlazak u Zagrebu, Budimpešti i Barceloni koja bi preporučili?

U posljednjih par godina vrlo malo izlazim u noćne klubove, uglavnom radim i putujem. U Zagrebu sam izlazila u Maraschino, Saloon i u klubove na Jarunu, još u srednjoškolskom razdoblju. U New Yorku sam gotovo svakodnevno izlazila s ekipom s posla. U tom gradu je po meni najraskošniji i najzabavniji noćni život. Najdraži klubovi u NYC su mi bili Velour u West Chelsea dijelu grada, Pink Elephant te Kiss & Fly. U Barceloni dečko i ja vrlo malo izlazimo u klubove, a kada odemo van onda je uglavnom u pitanju neka večera u nekom ugodnom restoranu. Najčešće idemo u Carpe Diem restoran koji je smještan uz popularnu plažu Barcelonetta.

W: Živjeli ste i radi u New Yorku za poznatog kreatora Ralph Lorena. Kako je izgledao taj posao i život u tom fascinantnom gradu?

Radila sam u jednom od brendova kompanije Ralph Lauren, zvao se Rugby Ralph Lauren. Dio vremena provodila sam uglavnom u redu, a ostali dio po dućanima. Radila sam na dizajnu izloga i prodaji. Radno vrijeme je bilo od rano ujutro do dugo u noć. Nakon posla otišla bih se kući presvući i ponovno išla tulumariti s ekipom s posla. Svi smo bili mladi i zaljubljeni u modu i New York. U Ralph Laurenu su me ‘regrutirali’ iz Abercrombie &Fitcha, popularnog mainstream brenda. Tamo sam radila kao visual manager. Jedan dan su doslovce neki ljudi ušli u dućan A&F- a i dok sam slagala izlog u dućanu u Connecticutu, državi pored New Yorka, pitali me bi li se preselila u New York i počela raditi za Ralph Lorena. Nakon razgovora sam ponudu obje ručke prihvatila. Rad u Ralph Laurenu bio mi je ostvarenje sna i ogromno iskustvo, pozicija je bila idealan spoj businessa i mode, a to su moje dvije velike ljubavi i sfere interesa.

W: Vodite odličan modni blog La KatWalk. U kojem smislu se Vaš život promijenio otkako ste blogerica i od kuda naziv za Vaš modni blog?

Blog sam počela pisati početkom, sada već davne, 2008. godine. Tada je imao drugo ime i drugačije je izgledao. Bio je zamišljen kao neka vrsta inspiracijske online platforme koja je imala dovoljno stranica za sve moje misli, ideje i dogodovštine iz mog hiperaktivnog života. Na početku su ga čitali samo moje kolege s posla i moja obitelj. Tada se još nisam smatrala blogericom, jer taj pojam nije baš niti bio korišten mnogo. Blog sam smatrala svojim online dnevnikom. Nakon četiri godine, kada sam se vratila u Europu, odnosno Kući u Zagreb, te nedavnog preseljenja u Budimpeštu i Barcelonu okrećem novu stranicu u svom životu i na svom blogu. Sada se moj blog zove La KatWalk gdje sam se htjela poigrati s engleskom riječju catwalk (modna pista), a koja odražava glavnu temu moga bloga – modu. Željela sam dati određenu dinamiku imenu kako bi moj blog bio bliži mom ubrzanom načinu života na više lokacija. Sada čak imam i kartu na blogu na kojoj se ‘checkiram’ lokacijski kako bi moji čitatelji mogli znati u kojoj sam državi i gradu trenutno. Trenutačno odgovore za ovaj intervju tipkam u Barceloni.

W: Kako se postaje blogerica i koji je njegov utjecaj na tržištu?

Ne znam odgovoriti na pitanje kako se postaje blogerica. Način na koji sam ja postala netko tko piše svoj blog tj. Svoju osobnu stranicu online je taj da sam svoje črčkarije, misli, priče i stihove premjestila s pluto ploče u sobi i brojnih ispisanih stranica bilježnica, rokovnika i salveta na ekološkiji i javniji format bloga. Kada se radi o modnim blogerima danas, mislim da se radi o jednom ogromnom trend balonu koji još uvijek nije dosegao svoj maksimum i pukao. Blogeri tj. ‘people journalist’ bi trebali biti neovisniji od medija i bliži potrošaču te tako kreirati moderni ‘word of mouth’ putem svog bloga. Što imaju veću čitanost i veći broj čitatelja i pratitelja na društvenim mrežama te što su posebniji tj. imaju unikatniji način pisanja, to su zanimljiviji tvrtkama. Sa svim nabrojanim elementima privlačniji su i kompanijama što im otvara put ka sponzorstvima i financijski unosnim suradnjama, ako su dovoljno transparentni prema čitateljima. Svakako trebaju biti i profesionalni i odgovorni prema partnerima, jer tek tada imaju i potencijala da im blog postane i pravi mali business a ne samo hobby. No, kao i uvijek, tako i kod blogera, uspješan blog počinje s iskrenom ljubavi, ogromnim trudom i interesom prema onome što radiš.

W: Vaš dečko je vrhunski košarkaš. Kako se nosi s djevojkom koja ima savršen modni blog i zauzima odgovornu poziciju u svjetskoj korporaciji Procter & Gamble?

Isto kao što je on meni, kada siđe s košarkaškog terena, samo moj dečko, tako sam i ja njemu samo djevojka, to nema puno veze s onim čime se bavimo. Ante jako podržava moj blog i karijeru u P&G-u, važno mu je to da imam karijeru i da sam samostalna te prati sve što radim. Iako se ne razumije u sve detalje moga posla često mi zna dati koristan savjet i svježu ideju.

W: Koje su neke od Vaših trenutnih modnih opsesija?

Već par mjeseci opsesivno kombiniram dugu traper košulju s apsolutno svime tako da mi nisu preteško pali ovi dodatni hladni dani. Obožavam nositi velike ‘statement ogrlice’. Nedavno sam kupila par jako lijepih u jarkim ljetnim bojama u Topshopu u Londonu. Također, kao i većina žena, obožavam cipele na visoku petu, a ovo ljeto namjeravam obnoviti svoje ‘basic’ komade te tražim nude, crne i crvene sandale na visoku tanku petu s tankim remenčićima. U fokusu su mi i savršene koktel haljinice za mnoga vjenčanja na koja smo pozvani ovo ljeto.

W: Koja je to stvar u Vašem ormaru bez koje ne možete živjeti?

Ugh…što sam starija to sam vjernija kvalitetnijim i malo skupljim ‘basic’ komadima iz ormara kao što su moja draga crna kožna moto jakna koju nosim skoro svaki dan na apsolutno sve. Zatim moje niske bijele Conversice, velika Prada torba, pamučne maxi Lei Lou haljine s kratkim i dugim rukavima u kojima najčešće putujem, jer se ne gužvaju jako i jer su jako udobne.

W: Koji će trendovi biti najmoderniji ovog proljeća i ljeta?

Dominantni trendovi za nadolazeće toplije dane prema onome što smo mogli vidjeti na modnim pistama i što vidimo po dućanima su: potpuno bijele odjevne kombinacije, zatim crno i bijele (monochrome) kombinacije s okomitim i vodopravnim prugama kakve smo mogli vidjeti u kolekcijama Michaela Korsa, Oscara de la Rentate, Marc Jacobsa. Neizostavan je i cvjetni uzorak, moderan je ove sezone, ovoga puta u modernijem digitalnom printu te na udobnijim, elastičnijim sportskim komadima. Jarke nijanse primarnih boja (crvena, zelena, žuta i plava) uvijek su aktualne tijekom ljeta. Meni se ovaj trend boja najviše sviđa u obliku traperica i hlača te kratkih Cocktail haljinica. Kada se radi o tkanini i strukturi ljeti su jednako moderne kratke i duge haljine s volanima, a čipka je ove godine dobila moderniji, mrežasti oblik kao što su pokazali brendovi Celine, Calvin Klein i Nina Ricci.

W: Navedite nam Top 3 kreatora po Vašem izboru i zašto su to baš oni?

Od modnih dizajnera najviše cijenim ‘enciklopediju mode’ Ralph Laurena koji je apsolutni autoritet u modnoj industriji i smatram ga pravim vizionarom i poslovnim čovjekom koji već godinama uspješno gradi modno carstvo. Osim Ralpha od mlađe generacije sam obožavala rad pokojnog McQueena koji je bio apsolutni modni genije, a koji je kreirao ne samo prekrasne kreacije, umjetnička dijela, već je dizajnirao snove, prekrasne priče. Nakon McQueena jako cijenim rad dizajnerice Sarah Burton, koja je naslijedila McQueena u kući McQueen, nastavila njegovim putem te je kolekcije napravila prizemnijima i pristupačnijima.

Fotografije: Mario Poje
Autor: Diana Mikloš